Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش«نماینده»، نشست علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم (CFT) صبح امروز در مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی آغاز شد. 

این جلسه با سخنان موافقان و مخالفان سی‌اف‌تی آغاز شد که ضمن آن، حواشی هم به همراه داشت. 

بهروز نعمتی که به عنوان موافق تصویب CFT در صحن علنی مجلس در حال سخنرانی بود، خطاب به دهقان اظهار داشت: آقای دهقان! اشارات خلاف واقعی را گفتید که هیچ توجیهی برای آنها وجود ندارد، 

وی افزود: آقای دهقان! شما در همان حوزه انتخابی‌تان هم در گردش‌های مالی‌تان دچار مشکل شده‌اید، حال حرف از عدم ایجاد مشکل و گردش‌های کلان بانکی حرف می‌زنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال محمد دهقان در حالی که نسبت به اظهارات نعمتی اعتراض داشت، در پایین جایگاه هیأت رئیسه حضور یافت و خطاب به نعمتی گفت که نباید یک طرفه صحبت کنیم، دهقان همچنین نیز با اعتراض‌هایی خطاب به لاریجانی گفت که باید به من هم فرصت بدهید که از خود دفاع کنم.

در همین حال لاریجانی خطاب به بهروز نعمتی گفت: لازم نیست اسم ببرید، نباید در پشت تریبون از کسی نام ببرید. 

در همین حال بهروز نعمتی مجدد گفت: آقای دهقان! مطالبی را ذکر کردید که حق این دولت نبود، شما بیشتر تهمت زدید، شما می‌توانید تذکر دهید اما من هم مسئولم.

در همین حال، جمعی از نمایندگان در حالی که سعی در آرام کردن دهقان داشتند، او را به سمت صندلی‌اش هدایت کردند. 

منبع: نماینده

کلیدواژه: خانه ملت نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران

برخی گزارش ها از تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران به دلیل جابجایی اجباری خبر می دهند.

به گزارش عصر خبر؛ در پی تخلیه شدن ساختمان شرکت پخش منطقه تهران واقع در خيابان بهار به دلیل نا ایمن بودن، کارکنان این شرکت به اجبار به ساختمان انبار نفت شركت ملي پخش فرآورده ها واقع در باقر شهر در حاشیه جنوبی شهر تهران منتقل شده اند.   بنا به این گزارش؛ این جابجایی اجباری با اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران رو برو شده و آنها امروز در محوطه حیاط این شرکت دست به تحصن زده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۲ برابری کارت آزاد جایگاه های سوخت در ایام نوروز جزئیات سهمیه بندی بنزین 1403 / سهمیه اسنپ و تپسی قطع می‌شود مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • تاکید بر ساخت پارکینگ‌های حاشیه در منطقه ۱۶ تهران
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد