Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده در دامنه‌های البرز و نوار شمالی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید کاهش محسوس دما حدود ۱۰ تا ۱۵ درجه پیش بینی شده که در مناطق مستعد بارش‌ها به شکل تگرگ خواهد بود.

کبری رفیعی درباره وضعیت آب و هوای کشور طی سه روز آینده  اظهار داشت: طی دو روز آینده در دامنه‌های البرز و نوار شمالی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید کاهش محسوس دما حدود ۱۰ تا ۱۵ درجه پیش بینی شده که در مناطق مستعد بارش‌ها به شکل تگرگ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیشترین بارش‌ها امروز در استان‌های گیلان، مازندران، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال استان البرز، تهران، شمال و غرب استان سمنان و قم خواهد بود. در مناطقی مثل اردبیل، آذربایجان شرقی، غربی، دامنه‌های زاگرس مثل استان‌های کردستان، شمال و شرق کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، همدان، مرکزی، استان‌های زنجان، قزوین، بخش‌هایی از اصفهان، یزد، خراسان رضوی و جنوبی، ارتفاعات استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه درباره بیشترین بارش‌ها برای فردا تصریح کرد: بیشترین بارش‌ها برای اردبیل، گیلان، جنوب و غرب مازندران، دامنه‌های البرز، قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان و همچنینی استان‌های چهار محال و بختیاری، غرب و جنوب اصفهان، مرکزی و بخش‌های از خراسان رضوی، ارتفاعات استان سیستان و بلوچستان و کرمان شرایط رگباری را خواهیم داشت و طی همین مدت در ارتفاعات کوهستانی اردبیل، مناطق مرتع البرز احتمال بارش برف وجود دارد.

رفیعی افزود : از امروز تا روز یکشنبه فردا مسیر جاده‌های کوهستانی سواحل خزر به استان‌های مجاور به ویژه در گردنه‌ها مه آلود است.


وی در ادامه گفت: روز دوشنبه این سامانه ضعیف شده و فقط بارش‌های پراکنده‌ای در برخی مناطق زاگرس مرکزی و جنوبی خواهیم داشت. در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق وزش باد شدید پیش بینی شده است و در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور با گرد و خاک نیز همراه خواهد شد.

میزان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران

آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اظهارکرد: امروز (۲۹ فروردین) در کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی و برخی مناطق واقع در فارس، نیمه جنوبی و شرق اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق رخداد تگرگ پیش‌بینی می‌شود همچنین طی این روز بیشینه بارش در کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد خواهد بود.

وی اضافه کرد: پنجشنبه (۳۰ فروردین) در برخی مناطق شرق، جنوب شرق و جنوب، جمعه (۳۱ فروردین) در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس شمالی و مرکزی و البرز مرکزی، شنبه (۱ اردیبهشت) و یکشنبه (۲ اردیبهشت) در برخی مناطق شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر بخش‌هایی از مرکز و جنوب و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس شمالی و مرکزی بارش رخ می‌دهد.

ضیاییان در ادامه اظهار کرد: امروز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان مواج و طوفانی و پنجشنبه و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳۰ فروردین) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۳۱ فروردین) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۲ و ۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۶ و ۳۷ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • شدت گرفتن بارش‌ها در مناطق مستعد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها