Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@07:26:54 GMT

آغاز توزیع پوشک های احتکار شده در قم

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۴۸۰۱۲

آغاز توزیع پوشک های احتکار شده در قم

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، جواهریان بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت قم گفت:توزیع پوشک های احتکاری کشف شده با حدود 30 تا 50 درصد زیر قیمت بازار در هفت داروخانه قم آغاز شد.

داروخانه دکتر کاویانی فلکه جانبازان، دکترمریدی خیابان آیت الله طالقانی،دکتر فضلی بلوار شهید صدوقی و خیابان 19 دی جنب بیمارستان کامکار، دکتر ملکی انتهای نیروگاه، دکتر کبیری پردیسان و حضرت ابوالفضل خیابان امام زاده ابراهیم مراکز توزیع پوشک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت بیمارستان جانبازان سازمان صنعت معدن و تجارت قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان یارانه دار در خوشاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب با بیان اینکه شهرستان خوشاب یکی از کانون‌های پرورش کرم ابریشم در استان است گفت: ۹۵ نفر در شهرستان در زمینه پرورش کرم ابریشم فعالیت دارند که در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۴۲ جعبه تخم نوغان، بین پرورش دهندگان توزیع گردیده است.

رودسرابی میزان تولید پیله‌تر ابریشم در سال ۱۴۰۲ را بیش از  ۸ تن اعلام کرد و افزود: میانگین تولید پیله‌تر ابریشم از هر جعبه حدود ۳۵ کیلوگرم است.

وی با اشاره به قیمت مناسب فروش هر کیلوگرم پیله‌تر گفت: درآمد حاصل از یک جعبه تخم نوغان ۷۵ میلیون ریال برآورد می شود که نسبت به هزینه‌های انجام و مدت زمان پرورش، درآمد مناسبی است.

کارشناس طیور، زنبورعسل و کرم ابریشم مدیریت جهاد کشاورزی خوشاب هم در رابطه با مشخصات فنی و هزینه‌های لازم برای پرورش کرم ابریشم گفت: فضای مورد نیاز برای  پرورش هر جعبه تخم نوغان حداکثر ۲۰ متر مربع است و برای تغذیه کرم ها، ۱۰ اصله درخت توت مورد نیاز است.

امامیان مدت زمان پرورش کرم ابریشم را حدود ۴۵ روز اعلام کرد و افزود: قیمت هرجعبه تخم نوغان یارانه دار در سال جاری ۶۰ هزار تومان است.

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • آغاز توزیع تخم نوغان یارانه دار در خوشاب
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور/ خرید بدون تغییر قیمت از داروخانه‌ها
  • پرسشی از سخنگوی سازمان غذا و دارو؛ قیمت در داروخانه‌ها تغییر کرده است؟
  • توزیع داروی "وارفارین" در داروخانه‌های استان مرکزی
  • ارائه داروی "وارفارین" در سراسر استان مرکزی
  • تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک