Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن جهانشاهلو در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر اینکه شهرداری فردیس برای ساماندهی پارک تندرستی این شهر به دستور دادستان با شخص خاصی نسبت به عقد قرارداد اقدام کرده است، اظهار کرد: دادستانی فردیس به موضوع پارک تندرستی ورود کرده و دستور پاک‌سازی آن را به شهرداری و نیروی انتظامی داده است و هیچ ورودی در نحوه انعقاد قرارداد شهرداری نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: با افرادی که نسبت به انعقاد قرارداد خارج از ضوابط قانونی اقدام کرده‌اند حال چه پاک‌سازی پارک تندرستی باشد یا سایر قراردادهای پیمانکاری و حتی افرادی که جوسازی خبری می‌کنند، در صورت احراز مجرمیت و سوءنیت برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پارک تندرستی فردیس دارای معضلاتی چون عدم روشنایی کافی، تجمع دست‌فروشان و غیره بود که به دستور دادستانی این پارک پاک‌سازی شد.

کد خبر 4422890

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری البرز شهرداری فردیس بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان اربعین حسینی مشهد شیراز شهرکرد یاسوج گردشگری خطبه های نماز جمعه سنندج خرم آباد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم

در جلسه‌ای با حضور سلطانی معاون دادستان قم و مسئولان شهرداری و آب منطقه‌ای استان، دستور فک پلمب ۴ حلقه چاه شهرداری قم صادر شد.

گفتنی است چند روز گذشته خبری به نقل از سازمان آب منطقه‌ای مبنی بر پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم با عنوان حراست از منابع آبی استان و بر اساس دستور مقام قضایی منتشر شد که این موضوع با واکنش شدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم روبرو شد.

پیام جوادیان با بیان اینکه متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام نموده است، افزود: این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده‌شده است، و این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسئولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

در این راستا دستور رفع پلمب این چاه‌ها توسط معاون دادستانی استان صادر شد و این چاه فک پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»