Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس گفت: عقد قرارداد ساماندهی پارک تندرستی به دستور دادستان فردیس تنها یک شایعه است.

به گزارش ایلنا، علی خوشگرد با اشاره به اینکه پارک تندرستی یکی از بزرگترین و پرمخاطب ترین پارک‌های شهر فردیس خصوصا در فصل تابستان است، اظهار کرد: این پارک پیش از این دارای معضلات فراوانی مانند وجود سگ های بلاصاحب، دستفروشان، عدم روشنایی کافی و غیره بود که با توجه به اقدامات انجام شده، اکنون این مشکلات مرتفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به بازدید دادستان فردیس از پارک تندرستی، عنوان کرد: دادستان این شهر بر لزوم پاکسازی پارک تندرستی تاکید داشت و این موضوع موجب شد که شهرداری فردیس نسبت به عقد قراردادی موقتی برای جمع آوری سگ های ولگرد‌، دستفروشان و غیره اقدام کند.

خوشگرد ادامه داد: پس از عقد قرارداد مربوطه طی مدت زمان کوتاهی سگ‌های بلاصاحب ضلع جنوبی پارک تندرستی و دستفروشان این پارک جمع آوری شده و همچنین نسبت به هرس درختان به منظور افزایش روشنایی، دیوار کشی و تکمیل و بهره برداری از پارک مادر و کودک نیز اقدام شده است.

وی در بخش دیگری با اشاره به انتشار اخباری از سوی برخی رسانه ها مبنی بر اینکه قرارداد ساماندهی دست فروشان پارک تندرستی به دستور دادستان با فرد خاصی منعقد شده است، این موضوع را تکذیب و گفت: دادستان فردیس صرفا بر لزوم ساماندهی این پارک تاکید داشته است.

معاون شهردار فردیس در حوزه خدمات شهری افزود: با توجه به اینکه برگزاری مزایده به منظور شناسایی و بکارگیری پیمانکار واجد شرایط مستلزم انجام مراحل اداری و زمانبر بود، شهرداری فردیس به منظور خدمات رسانی به موقع به شهروندان، نسبت به عقد قرارداد موقتی برای ساماندهی پارک تندرستی اقدام کرده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز خدمات رسانی روشنایی شهرداری مزایده پارک اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تند سرمربی شگفتی‌ساز به یک شایعه

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی مراکشی اردن در ابتدای نشست خبری پیش از رویارویی با پاکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، با سوالی در مورد توافق خود با باشگاه الوداد کازابلانکا مواجه شد و این شایعات را رد کرد.

او پاسخ داد: "من اینجا با شما هستم، پس چگونه با الوداد توافق کردم؟ به همین دلیل است که من مطالبی را که در سایت‌ها می‌نویسند دنبال نمی‌کنم. هرکس به حسب روحیه خود می‌نویسد، متاسفانه الان رسانه ضعیف است و اعتباری ندارد."

عموته 54 ساله قبلا دو دوره مربیگری وداد را برعهده داشت و قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا و لیگ حرفه‌ای مراکش شد.

عموته پس از رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا برای اولین بار در تاریخ اردن، تردیدهایی درباره آینده خود با اردن ایجاد کرد، اما او همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • فرزند آیت‌الله علم‌الهدی شایعه جنجالی را تکذیب کرد
  • (ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • ◄ شایعه اخراج یک لکوموتیوران به دستور مدیرعامل عامل
  • تکذیب خبر سرقت تایر‌های خودرو‌های پارک شده در پارکینگ رازی
  • تکذیب خبر سرقت تایر خودروهای پارک شده در پارکینگ رازی خوی
  • پارک‌سوار شمالی شهر قم ساماندهی می‌شود
  • فیلم/ واکنش وزیر آموزش و پرورش به لو رفتن سوالات امتحانات نهایی
  • (ویدیو) لو رفتن سوالات امتحان نهایی؛ شایعه یا واقعیت؟
  • دستور معاون دادستان کل برای مراکز درمانی: همراهان بیمار فاقد اقامتگاه، اسکان موقت و ایمن داده شوند
  • پاسخ تند سرمربی شگفتی‌ساز به یک شایعه