Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرخیو راموس می‌گوید اخراج لوپتگی از سرمربیگری رئال مادرید اشتباهی بزرگ خواهد بود؛ وی رفتن رونالدو را تنها دلیل افت شمار گل‌های این تیم نمی‌داند. ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم با وجود شکست یک بر صفر رئال مادرید در خانه آلاوس در هفته هشتم لالیگا که دومین باخت و چهارمین بازی بدون برد این فصل کهکشانی در لالیگا و چهارمین بازی بدون برد متوالی آنها در تمامی رقابت‌های این فصل بود، سرخیو راموس همچنان حامی سرمربی این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان رئال مادرید که تیمش بیش از 6 ساعت بازی نتوانسته گل بزند، پس از مصاف با آلاوس درباره زمزمه‌هایی که درباره احتمال اخراج خولن لوپتگی شنیده می‌شود، گفت: گاهی اوقات تغییر مربی جواب می‌دهد و گاهی اوقات هم نه اما در مورد تیم ما برای صحبت از تغییر سرمربی خیلی زود است، ضمن اینکه این تصمیمی نیست که به نظر بازیکنان وابسته باشد.

راموس ادامه داد: افراد دیگری باید این تصمیمات را بگیرند اما تغییر کادر فنی هرگز چیز خوبی نیست. در مورد تیم ما این کار دیوانگی است. ما اولین نفراتی هستیم که می‌دانیم که می‌توانیم از وضعیت فعلی خارج شویم و آن را بهبود دهیم و این همان کاری است که می‌خواهیم انجام دهیم و به آن آگاه هستیم. تمام آنهایی که از الان روی نام رئال مادرید (به عنوان مدعی) خط می‌کشند، در طولانی مدت به اشتباه‌شان پی خواهند برد. صبر داشته باشید.

جدول رده‌بندی لالیگا

با وجود افت شدید کیفیت خط حمله و شمار گل‌های رئال مادرید پس از جدایی او از رئال مادرید، راموس همچنان معتقد است که رفتن این ستاره پرتغالی دلیل افت کهکشانی‌ها نیست. وی ادامه داد: برخی از هواداران فکر می‌کنند که برای ما مهم نیستند اما این دقیقاً برعکس است، چون ما اولین کسانی هستیم که می‌خواهیم آنها را شاد کنیم و خط کشیدن روی نام ما اشتباهی بزرگ خواهد بود. شاید مردم الان بیشتر دارند درباره کریستیانو رونالدو و نبودنش در تیم ما حرف می‌زنند اما یادتان باشد که ما حتی زمانی که او اینجا بود هم در مقطعی دچار بحران گلزنی شده بودیم. این دفعه هم بالاخره دوباره شروع به گلزنی می‌کنیم.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم

صفحه لیگ قهرمانان اروپا با استفاده از آهنگ گل یخ کوروش یغمایی، به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید در نیمه نهایی مسابقات ویدیویی از گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا را منتشر کرده است.

دانلود (2.3MB)

دیگر خبرها

  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!