Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت:حجم بالای تقاضای مشمولان برای خروج از کشور را در پیش داریم که با به کارگیری سامانه اینترنتی خروج از کشور، توانسته ایم تسریع در رسیدگی به درخواست آنان را فراهم کنیم.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سرداربهرام نوروزی  اظهار داشت: خدمات دهی به مردم یک فرصت و نعمت الهی است و سازمان وظیفه عمومی ناجا همواره تلاش می‌کند در این مسیر، به بهترین شیوه ممکن پاسخگوی مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کارکنان این سازمان پیوسته در انجام وظایف خود پویا بوده و به دنبال تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های آنان است.

سردار نوروزی بیان کرد: با ایجاد بستر‌ها و پیگیری‌های مداوم، شاهد تحولات چشمگیری در تسهیل فرآیند‌های سازمان وظیفه عمومی و شیوه خدمت رسانی به مردم هستیم؛ به نحوی که در نیمه نخست سال ۹۷ شاهدکاهش مراجعه کنندگان حضوری و افزایش رضایت مردم از خدمات این سازمان بوده ایم.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: تلاش ما بر این است که در زمینه‌های مختلف، خدمات به نحوی ارائه شود که مشمولان بدون نیاز به مراجعه حضوری به وظیفه عمومی و از طریق سامانه اینترنتی بتوانند درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

وی بیان کرد: هرساله در ایام اربعین حسینی (ع)، حجم بالای تقاضای مشمولان برای خروج از کشور را در پیش داریم که با به کارگیری سامانه اینترنتی خروج از کشور، توانسته ایم کاهش فرآیند صدور مجوز خروج از کشور و در نهایت تسریع در رسیدگی به درخواست مشمولان برای زیارت را فراهم کنیم.

سردار نوروزی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات چشمگیر در ارائه مشاوره به مشمولان و خانواده‌های آنان در زمینه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی، گسترش بستر اینترنتی خدمات مشاوره‌ای پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir می‌باشد که موجب رفع ابهامات مشمولان و خانواده‌های آنان در اسرع وقت و بدون نیاز به مراجعه حضوری شده است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا  گفت: همچنین مشمولان در سراسر کشور می‌توانند از طریق سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ به صورت شبانه روزی از قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی مطلع شده و درصورت نیاز به مشاوره تخصصی، از طریق سامانه مذکور در ساعات اداری با کارشناسان وظیفه عمومی تماس حاصل کنند.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا هفته نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا با برقراری امنیت زمینه تحقق شعار را فراهم می‌کند

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: پلیس با گشت‌های شبانه‌روزی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها سعی در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه دارد تا شعار سال به خوبی تحقق یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار علی مویدی ظهر امروز در جلسه قرارگاه تأمین نظم و امنیت نوروز 1403 در انتظامی کردستان اظهار داشت: پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است که این مهم به خوبی در استان کردستان مشهود است.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1403 و تقارن آن با بهار قرآن از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی و مرزبانی قدردانی کرد و گفت تأمین نظم و امنیت مطلوب در سطح جامعه موجب ارتقای احساس امنیت می‌شود و شهروندان با خاطر طیب و آسوده به سفرهای نوروزی می‌روند.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا افزود: خوشبختانه با تلاش مجاهدانه و خلاقانه همکاران عزیز و گرانقدرم در استان کردستان شاهد توفیقات بسیار ارزشمندی در تأمین نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم، کشف و دستگیری مجرمان و برقراری نظم و امنیت مطلوب بودیم که همگی حاصل ایثار و باور قلبی به خدمتگزاری مردم است.

وی تصریح کرد: ارزش کار و فعالیت شبانه‌روزی پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت کشور، از لحاظ معنوی بسیار ارزشمند است و اجر و پاداش اخروری آن کمتر از دیگر فضلیت‌های معنوی نیست و در واقع در سایه امنیت سایر فعالیت‌های دیگر معنا پیدا می‌کند.

مویدی در بخشی دیگر از سخنان خود به نامگذاری شعار سال 1403 توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم"، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امنیت نقش مهمی در توید و اقتصاد یک کشور دارد در این راستا پلیس با گشت‌های شبانه‌روزی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها سعی در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه دارد تا این مهم به خوبی تحقق یابد.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا ابراز داشت: از خداوند متعال، سلامتی عاقبت بخیری و توفیق روزافزون همه مجاهدان نظم و امنیت را مسئلت داشته و سالی توام با سلامتی، سرافرازی، پر رزق و روزی و شادکامی برای تمام همسنگران و تمام ملت ایران آرزومندم.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از وضعیت استان و اقدامات انجام شده پلیس در طول سال گذشته در کردستان پرداخت.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • گلستان از امن ترین استان های کشور است/تشریح مشوق های قانونی برای سربازان وظیفه
  • تلاش شبانه روزی نیروهای شرکت برق برای پایداری شبکه
  • ثبت۵۸۸ تقاضای مردمی در سامانه سامع قوه قضائیه
  • خدمت رسانی شبانه روزی ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • تلاش پلیس برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعف به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند
  • فراجا با برقراری امنیت زمینه تحقق شعار را فراهم می‌کند
  • خروج سامانه بارشی از شرق کشور