Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: همسر رئیس‌جمهوری سوریه دو ماه بعد از اعلام ابتلایش به بیماری سرطان سینه با ظاهری کاملا متفاوت در برابر چشم رسانه‌ها ظاهر شد.
به گزارش خرداد به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، اسما اسد، همسر بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه تصاویری از خود در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد که مربوط به نشست چند روز پیش او بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوی اول سوریه در راس جلسه‌ای درباره تغییرات در روند فعالیت المپیاد علمی در سوریه حاضر شده بود.
براساس اطلاعات منتشر شده از سوی دفتر اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری سوریه، اسما اسد در یکی از بیمارستان‌های نظامی دمشق تحت درمان است.
اسما اسد همسر رئیس‌جمهوری سوریه
او در این نشست با ظاهری متفاوت ظاهر شده بود به طوریکه به دلیل شیمی درمانی ناگزیر شده بود سرش را با پارچه‌ای بپوشاند.
خبرگزاری رسمی سوریه پیشتر گزارش داده بود که اسما اسد مرحله اول درمان سرطان سینه خود را که خیلی زود متوجه آن شده بود، آغاز کرده است.
این خبر در ماه اوت زمانی اعلام شد که تصویری از اسما اسد ۴۳ ساله در کنار بشار اسد در جریان یکی از جلسات درمانشد منتشر شده بود.
اسما اسد همسر رئیس‌جمهوری سوریه
بسیاری از کاربران و طرفدارانش برای او آرزوی سلامتی کرده و گفتند باید این بیماری را شکست دهد.
اسما دارای سه فرزند، دو پسر و یک دختر است. فواز الاخرس، پدر او پزشک و جراح برجسته قلب در انگلیس و سحر عطری، مادرش یک دیپلمات سوری بازنشسته است.
اسما اسد همسر رئیس‌جمهوری سوریه
اسما اسد معمولا در نشست‌ها و فعالیت‌های اجتماعی از جمله دیدار با خانواده‌های قربانیان و زخمی‌های درگیری‌های سوریه یا در مراسم تقدیر از دانشجویان و بازدید از جمعیت‌ها حضور می‌یابد. برچسب ها: سوریه ، بشار اسد ، سرطان سینه ، سرطان

منبع: خرداد

کلیدواژه: سوریه بشار اسد سرطان سینه سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز در دبیرستان اسما کوی مجاهدین به وقوع پیوست.

کوروش، سبزعلی افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان به این دبیرستان اعزام و توانستند حریق را مهار کنند. 

وی ادامه داد:در این حادثه که به علت اتصالی برق در دفتر مدیریت دبیرستان رخ داد، با تلاش آتش نشانان حریق مهار و به کسی آسیبی وارد نشد.

دیگر خبرها

  • بورس و مرکز مبادله؛ ۲ نهاد با شرح وظایف کاملا متفاوت
  • راهی متفاوت طی کن (+فیلم)
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • ایروانی: شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف فوری جنگ کند
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های صهیونیست هاست
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های اسراییل است
  • ایروانی: تحریم های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز