Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر دکتر «شهنام بابلی» رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در حاشیه رزمایش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حوزه رزم اظهار داشت: رزمایش امروز تمرین جنگ نوین بود که با همکاری «دانشکده ش. م. ه.» مرکز آموزش و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش (مرآپش) و اداره بهداشت و درمان نزاجا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این رزمایش اقدامات اولیه رفع آلودگی بر روی مجروحین فرضی حملات شیمیایی انجام شد و همچنین نوع حمله شیمیایی توسط کارشناسان متخصصی که در این رزمایش حضور دارند، تعیین و مشخص و متعاقب آن اقدامات پیشگیرانه انجام شد.
رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا ادامه داد: در بخش دوم این رزمایش، مصدومانی که برای ادامه درمان خود نیاز به حضور در بیمارستان داشتند، به بیمارستان خانواده ارتش اعزام شدند و هم‌اکنون نیرو‌های ارتش در بیمارستان در آماده‌باش ۱۰۰ درصد برای پذیرش این مجروحین هستند.
امیر بابلی همچنین با اشاره به برگزاری سالیانه این رزمایش گفت: قرار است طی یک ماه آینده در آستانه برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، ۲ بیمارستان صحرایی در مرز چذابه و مناطق مرزی دیگر توسط گردان‌های دزفول و کرمانشاه برپا شود.
وی در پایان با تاکید بر لزوم حفظ آمادگی ۱۰۰ درصدی اداره بهداشت ارتش، گفت: با توجه به اینکه نوع جنگ‌ها و تاکتیک‌های نبرد همواره در حال تغییر است، ما نیز باید متناسب با این تغیرات خود را به روز و تقویت کنیم.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: برپایی بیمارستان صحرایی ارتش خدمت رسانی راهپیمایان اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس

به گزارش همشهری آنلاین اخباری مبنی بر بیماری ترانه علیدوستی در روزهای گذشته منتشر شده که موجب نگرانی جامعه سینمایی و مخاطبان شده است. بطور معمول در این مواقع واکنش‌های احساسی و معمولا تلخی منتشر می‌شود که عمده آنها هم تحت تاثیر فضای مجازی و تحلیل‌ها و تفاسیر منابع نامعتبری است که اطلاع‌رسانی دقیق در دستور کار آنها نیست.

بیشتر بخوانید:

اولین تصویر از ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان | چهره نگران حمید علیدوستی بر بالین دخترش | عکس

خبر شوکه کننده درباره ترانه علیدوستی | مادر: برایش دعا کنید

ترانه علیدوستی از مدتی پیش دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی داروها است.

این وضعیت زمانی ایجاد می‌شود که «سیستم ایمنی» واکنش بیش از حدی به برخی داروها نشان می‌دهد. در نتیجه این امر باعث ایجاد علائم متعددی مانند تب، ناهنجاری‌های خونی و التهاب اعضاء در سراسر بدن می‌شود.

بر اساس این گزارش خوشبختانه ترانه علیدوستی به موقع متوجه وجود این سندروم شده و درمان‌ها و مراقبت‌های لازم را از ماه‌ها قبل در سکوت انجام داده و پس از پی گرفتن چندین روش درمانی و دارویی، در نهایت توانسته این سندرم را کنترل کند و به شرایط نرمال نزدیک شود و این درمان‌ها به صورت دوره‌ای و برای رسیدن به سلامتی کامل ادامه دارد.

ضمن اینکه حضور چند روزه این بازیگر در بیمارستان کسری تهران که موجب نگرانی‌ها هم شده بود، در ادامه همین مراقبت‌ها بوده که البته به دلیل کاهش اکسیژن خون چند روزی به طول انجامیده و ترانه علیدوستی در حال حاضر شرایط خوبی دارد.

منبع: سینما اعتماد

کد خبر 846427 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران چهره‌های مشهور بیماری - بیمارستان ترانه علیدوستی

دیگر خبرها

  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت