Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس شورای شهر تهران به نحوه برگزاری مراسم روز تهران به شهرداری تذکر داد و گفت: روابط عمومی شهرداری فکر می‌کند هنوز روابط عمومی بانک مرکزی است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم امینی در تذکرات پیش از دستور نود و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار داشت: روز گذشته روز تهران بود و در ۱۴ مهرماه ۱۲۸۶ تهران به عنوان دارالخلافه اعلام شد و از آن تاریخ تهران پایتخت ایران اعلام شد و این روز در تقویم با عنوان روز تهران ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: انتظار از مدیریت شهری این بود که روز تهران را فرصت مناسبی بداند و به معرفی تهران و انتظارات و مطالبات بپردازد.

امینی ادامه داد: امیدواریم مدیریت یکپارچه شهری در تهران ایجاد شود.

وی گفت: این روز فرصتی است برای تعامل و گفتگو با شهروندان، دولت، مجلس برای مشارکت بیشتر تا بتوانیم گره‌های تهران را باز کنیم و روز گذشته فرصتی بود برای به تصویر کشیدن آنچه که در تهران از ۱۲۸۶ تاکنون دیده است.

نایب رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: متأسفانه برنامه‌ای که دیروز در خصوص روز تهران برگزار شد، در شأن تهران، ایران و مدیریت شهری و شهروندان نبود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس مرکز ارتباطات شهرداری هنوز تصورشان این بود که روابط عمومی بانک مرکزی که مراسم دیروز را در تالار وزارت اقتصاد برگزار کرد، در حالی که شهرداری تهران تالار‌های مجلل و خوبی دارد.

امینی اظهار داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران بودجه قابل توجهی دارد که می‌تواند در خصوص فرهنگ‌سازی صرف کند، ولی روز گذشته به عنوان روز تهران چه کرده است؟

وی گفت: منطقی نبود چنین مراسمی با حضور شهروندان، علاقمندان و شخصیت‌های تأثیرگذار هنری و فرهنگی برگزار نشود.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: اگر معاونت فرهنگی و اجتماعی در اجرای این مراسمات عاجز است، این کار را هم مثل سایر کار‌ها برون سپاری می‌کرد، لذا لازم است معاونت اجتماعی گزارشی در این خصوص ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری بانک مرکزی پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتقاد تند و صریح رئیس سازمان بورس از بانک مرکزی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد
  • (ویدئو) انتقاد تند و صریح رئیس سازمان بورس از بانک مرکزی