Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کشیش‌هایی که متهم به خشونت علیه کودکان بودند طی ۸ دهه در تمامی بخش‌های شمال غربی ایندیانا مشغول فعالیت در کلیسا بوده‌اند. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، کشیش‌هایی که متهم به خشونت علیه کودکان بودند طی ۸ دهه در تمامی بخش‌های شمال غربی ایندیانا مشغول فعالیت در کلیسا بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۲ کشیش کاتولیک که علنا به خشونت علیه کودکان متهم بوده‌اند به مدت حدود ۸۰ سال در تمامی بخش‌های «لیک»، «پورتر» و لاپورته» به پست‌هایی منصوب شده‌اند. این افراد از سال ۱۹۳۶ تا دهه ۲۰۰۰ در تمامی این ناحیه پراکنده بوده اند و در برخی موارد به طور اتفاقی به یکدیگر نیز برخورده و بعضی از آن‌ها به طور همزمان در یک کلیسا مشغول فعالیت بوده‌اند.   در ماه آگوست کلیسای کاتولیک «دایوسیز آو گری» ۱۰ کشیش را شناسایی کرد که متهم به انجام اقداماتی غیر قابل باور و آزار جنسی کودکان شده و گناهکار شناخته شدند.


دو نفر دیگر در لیست گری نبودند و دایوسیز «فورت واین ساوث بند» نیز لیست خود را ماه گذشته منتشر کرد که این لیست نام «ویلیام گیرانوفسکی» را در برداشت که در دهه ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ در کلیسا‌های شیکاگوی شرقی و مانستر فعالیت داشته است. تا سال ۱۹۵۶ «نورث‌وست ایندیانا» بخشی از دایوسیز فورت واین بوده است.


دوازدهمین کشیش با نام «ریموند لوکاک» در لیست ماه آگوست هیات منصفه دادگاه پنسیلوانیا قرار داشت که در آن نام ۳۰۰ کشیش که متهم به آزار جنسی علیه کودکان بودند آورده شده بود.


۱۰ نفر از کشیش‌ها که نام آن‌ها در لیست برده شده درگذشته‌اند.


روزنامه «پست تریبون» در راستای شفاف‌سازی درباره هریک از این اتهامات، از کلیسای کاتولیک درخواست کرد تا تاریخ نخستین آگاهی از این اتهامات علیه هر کدام از کشیش‌ها را ارائه دهد.


بر اساس اعلام کلیسا امرسون و گراس علنا متهم به سوء استفاده جنسی از کودکان به مدت بیش از یک دهه شده بودند.
طبق آرشیو پست تریبون گراس به مقامات کلیسا گفته که یکی از اتهامات علیه وی در سال ۲۰۰۳ درست بوده و در دسامبر همان سال گراس از سنت مری کنار گذاشته شد.


در آن زمان پرونده جنایی علیه گراس متوقف شد و دادستان بخش لیک دلیل این اقدام را عدم همکاری متهم عنوان کرده بود.
سال جاری دادستان‌های کل در ایالت‌های نیومکزیکو، نیویورک، نیوجرسی، نبراسکا، میسوری، ایلینوی و میشیگان کلیسا را برای گزارش‌های داخلی که به چندین دهه قبل مربوط می‌شود مورد بازخواست و یا احضار کردند.


با این وجود بر اساس اعلام دفتر دادستانی کل ایندیانا، این مرکز قصد انجام تحقیق درباره ۵ مورد از کلیسا‌های منطقه را ندارد مگر این که پرونده جنایی محلی جدیدی تشکیل شود.


ماه آگوست اسقف «کارلو ماریا ویگانو» از مقامات سابق کلیسا اعلام کرد که پاپ فرانسیس از آزار جنسی اسقف آمریکایی به کودکان اطلاع داشته، اما در این باره اقدامی نکرده است.


انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشیش کاتولیک خشونت متهم کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش پشتکار به کودکان با هنر نمایش و سرگرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، نمایش «گروفالو» اقتباسی از کتابی با همین عنوان از نویسنده انگلیسی به نام «جولیا دونالدسون» است؛ این قصه را این‌بار، بهرام جلالی‌پور بصورت نمایشنامه بازنویسی کرده و آرش شریف‌زاده، کارگردانی کرده است.

در نمایش گروفالو، پدر ومادر بچه موش که از دست تنبلی او خسته شدند، برای پیداکردن گردو او را به جنگل می‌فرستند. در راه پدربزرگ به کمک بچه موش می‌آید و او با کمک تخیل خود بر حیوانات جنگل پیروز می‌شود، اما در ادامه راه اتفاق بسیار عجیبی می‌افتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی خاموش نخواهد شد
  • واکنش شولتز به حملات علیه سیاستمداران آلمانی
  • عکس یادگاری کودکان عضو جمعیت هلال‌احمر با قالیباف
  • فقر پژوهش در حوزه خشونت سیاسی
  • حمله خشونت‌آمیز پلیس هلند به دانشجویان حامی فلسطین
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • اظهارات عجیب و غریب زلنسکی درباره اوکراینی‌ها
  • زلنسکی:اوکراینی‌ها بندگان برگزیده خدا هستند/قطعا پیروز خواهیم شد!
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • آموزش پشتکار به کودکان با هنر نمایش و سرگرمی