Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- سرپرست اداره کل پست خراسان رضوي گفت: طي شش ماه نخست امسال 20 ميليون و 212 هزار و 369 مرسوله پستي شامل معمولي، سفارشي و پيشتاز، بسته، امانات و خدمات قراردادي با ادارات و سازمانها در اين استان جا به جا شد.

سيد احمد موسوي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: حدود 85 درصد اين ميزان ترافيک مرسولات پستي مربوط به خدمات قراردادي و نيابتي با ساير دستگاهها و ارگانهاي دولتي و بخش عمومي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه همچنين گفت: اداره کل پست خراسان رضوي طي اين مدت 23 ميليارد ريال زيان داده زيرا در راستاي ارائه خدمات پستي به مشتريان بسياري از خدمات خود را در اقصي نقاط استان با قيمتي پائين تر ارائه مي دهد.
سرپرست اداره کل پست خراسان رضوي افزود: شرکت ملي پست ميز خدمتي است که در سراسر کشور گسترده شده و ارائه خدمات به آحاد مردم حتي در دوردست ترين نقاط روستايي را وظيفه خود مي داند.
نيمه نخست پارسال اداره کل پست خراسان رضوي 22 ميليون و 894 هزار و 935 خدمت پستي ارائه کرد که 86 درصد معادل 20 ميليون مورد آن شامل ارائه خدمات پستي قراردادي با دستگاههاي دولتي، غيردولتي و اشخاص حقوقي بوده است.
شهروندان خراسان رضوي پارسال 53 ميليون و 567 هزار مرسوله پستي شامل معمولي، مرسولات سفارشي و پيشتاز، بسته، امانات و خدمات قراردادي با ادارات و سازمانها دريافت و ارسال کردند. اين استان با شش ميليون و 400 هزار نفر جمعيت سه ميليون نشاني پستي و 672 واحد پستي دارد.
3221/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد به پرونده مدرسه غیرانتفاعی دخترانه متخلف به اتهام گران فروشی در عرضه خدمات آموزشی به ارزش هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.   سید مرتضی مدنی افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول، متخلف را به پرداخت ۷۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف، جزای نقدی محکوم کرد.   وی گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشهد این پرونده برای بررسی و اعمال قانون در تعزیرات حکومتی تشکیل شده بود.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد