Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات محلی ننگرهار اعلام کردند که کنسولگری پاکستان در جلال آباد از امروز (یکشنبه ۱۵ میزان/ مهر) کارش را دوباره آغاز خواهد کرد.

عطاءالله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار به رسانه‌ها گفت: بعد از گفتگو میان مقامات وزارت خارجه افغانستان و سفارت پاکستان در کابل، در مورد از سرگیری کار کنسولگری پاکستان در جلال آباد تصمیم گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوگیانی افزود که کنسولگری پاکستان وعده داده است که روزانه ۱۸۰۰ ویزای سفر به این کشور را به متقاضیان صادر خواهد کرد.

سفارت پاکستان در کابل به تاریخ ۳۱ ماه اگوست از توقف کار کنسولگری خود در جلال آباد خبر داده و اعلام کرده بود که والی ننگرهار در امور کاری این سفارت مداخله می‌کند. از سوی دیگر آنها خوستار تامین امنیت سفارت از سوی نیروهای امنیتی افغان بودند. حیات الله حیات والی ننگرهار این ادعا را رد کرده ‌است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنسولگری پاکستان در جلال آباد پاکستان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»

سید ابراهیم رئیسی و آقای شهباز شریف بعد از ظهر امروز دوشنبه در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاورد‌ها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود، رونمایی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • مناسبات با چین از اهمیت بالایی برخوردار است
  • اخراج پناهجویان قانونی روابط کابل اسلام آباد را بهم خواهد زد
  • نامگذاری یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • (تصاویر) بیلبوردهای استقبال از رئیسی در اسلام آباد پاکستان
  • تلاش تهران و اسلام‌آباد برای تقویت روابط دو جانبه
  • گل دیدنی آلاوز به اتلتیکو مادرید؛ والی مهار نشدنی ریوخا / فیلم
  • تاکید کابل-اسلام‌آباد بر ایجاد ساختار مشترک مدیریت پناهجویان
  • ایجاد ساختار مشترک کابل و اسلام آباد برای بازگشت مهاجرین افغانستانی
  • اخراج بیش از ۱۵۰ پناهجوی افغانستانی‌ از پاکستان