Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان گفت: میز خدمت و دولت الکترونیک باید بیشتر مورد توجه باشد چراکه تنها راه نجات سیستم اداری الکترونیکی کردن خدمات دولت است. ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، سید موسی خادمی در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان که در استانداری برگزار شد با اشاره به نحوه ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: مدل‌های ارزیابی اشکالاتی دارند که باید با اصلاحات بیشتر ایرادات آن‌ها را برطرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ارزیابی باید بین گروه‌های همگن انجام شود، بیان کرد: در این راستا بهتر است ارزیابی‌ها در سطح استان از طریق گروه‌بندی تقسیم شده مانند گروه‌های علمی، فرهنگی و زیربنایی  انجام داد.

استاندار لرستان با بیان اینکه در سطح استانی ارزیابی‌ها را بهتر می‌توان انجام داد و در این راستا دستگاه‌ها رقابتی‌تر کار کنند، گفت: شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌ها با یکدیگر متفاوت است چراکه سطح فعالیت و امکانات آنها با یکدیگر فرق دارد، انتظار می‌رود سال‌های آینده دستگاه‌های اجرایی با انگیزه بهتر و بیشتر شرکت کنند و میز خدمت و دولت الکترونیک باید بیشتر مورد توجه باشد چراکه تنها راه نجات سیستم اداری الکترونیکی کردن خدمات دولت است.

خادمی عنوان کرد: اگر دولت الکترونیکی وجود داشته باشد با تعریف فرآیندها می‌توان اشکالات موجود در سیستم اداری را برطرف کرد به طوری که در حال حاضر باید تعدادی فرآیند شناخته‌ شده را تعریف کنیم و به عنوان پایلوت به صورت الکترونیکی اجرا شوند تا آمادگی لازم جهت انجام دیگر کارها و فرآیندها را داشته باشیم.

انتهای پیام/ ع

R41450/P1494/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای‌گیری الکترونیکی چگونه انجام می‌شود؟

دریافت 22 MB کد خبر 6096780

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • ۴۰ درصد پروانه های کسب در لرستان الکترونیکی شد
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • رای‌گیری الکترونیکی چگونه انجام می‌شود؟
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • هر آنچه از سیستم VRF باید بدانید