Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت الله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی شش ماهه نخست سال جاری شش هزار و ۲۳۳ مورد ماموریت شهری و جاده ای در شهرستان های ساوه و زرندیه توسط نیروهای  امدادی اورژانس این دو شهرستان انجام شده است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: از مجموع ماموریت های اورژانس ساوه و زرندیه طی شش ماهه نخست امسال، دو هزار و ۲۱۳ مورد مربوط به تصادفات درون و برون شهری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی بیان کرد: مجموع حوادث مذکور سه هزار و ۳۲۷ نفر مصدوم برجای گذاشته است که این حادثه دیدگان توسط نیروهای امدادی اورژانس ساوه و زرندیه در کمترین زمان ممکن به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: همچنین این حوادث متاسفانه ۶۹ مورد تلفات برجای گذاشته است.

وی تصریح کرد: همچنین طی یک هفته اخیر ۲۳۴ ماموریت شهری و جاده ای توسط نیروهای امدادی اورژانس در ساوه و زرندیه به انجام رسیده است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه ادامه داد: از مجموع این ماموریت ها، ۸۶ مورد مربوط به تصادفات جاده ای و درون شهری بوده که ۱۲۱ نفر مصدوم توسط نیروهای اورژانس یه مراکز درمانی انتقال یافته اند.

عزیزی اضافه کرد: همچنین طی حوادث جاده ای یک هفته اخیر در شهرستان های ساوه و زرندیه چهار نفر جان خود را از دست داده اند.

کد خبر 4422980

منبع: مهر

کلیدواژه: تصادفات رانندگی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد اربعین حسینی شیراز شهرکرد یاسوج گردشگری خطبه های نماز جمعه سنندج خرم آباد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد

فرزین رضازاده رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: دیشب، به دنبال گزارش تصادف ۳ خودروی پرشیا، سمند و ۲۰۶، تعداد ۱۱ نفر از سرنشینان مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: ۸ نفر از مصدومان این حادثه توسط واحد‌های عملیاتی اورژانس به بیمارستان امام خمینی مهاباد منتقل شدند و ۳ نفر درمان سرپایی دریافت کردند.

رضازاده اضافه کرد: وضعیت مصدومان طبق گزارش کارشناسان اورژانس حاضر در صحنه پایدار است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • واژگونی اتوبوس عازم تهران/ عکس
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت