Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گناوه-ايرنا- فرماندار ديلم استان بوشهر گفت: شرکت هايي از کشور هلند و دو شرکت داخلي کشت و صنعت کوثر اين استان و آستان قدس رضوي در فراخوان واگذاري طرح احداث شهرک هاي کشاورزي اين شهرستان به عنوان سرمايه گذار اصلي پذيرفته شدند.

به گزارش ايرنا، عبدالامير قاسمي روز يکشنبه در نشست با مديريت شهرک هاي گلخانه جهاد کشاورزي استان بوشهر افزود: پس از مراحل واگذاري و مزايده قيمت گذاري اراضي، نشستي با شرکت هاي سرمايه گذار براي عملياتي شدن اين طرح که بزودي اجرايي خواهد شد، تشکيل مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارداشت: طراحي و مطالعه سايت شهرک کشاورزي اين شهرستان در زميني به مساحت 123 هکتار انجام شده که 78 هکتار آن سطح مفيد گلخانه اي و مابقي براي استفاده کارخانه ها و زنجيره توليد استفاده خواهد شد.
فرماندارديلم گفت: در اين شهرک بيش از 2 هزار ميليارد ريال سرمايه گذاري براي تامين زيرساخت، سازه ها و منابع آبي انجام مي شود.
وي افزود: اميدواريم با اجراي اين طرح حدود 600 نفر اشتغال مستقيم و يکهزار و 200 نفر اشتغال فصلي ايجاد کند.
قاسمي اظهارداشت: اين شهرستان در حوزه هاي کشاورزي، صيادي، تجاري و گردشگري داراي ظرفيت هاي زيادي است که بايد نهايت استفاده از آنها براي رونق، پيشرفت، درآمدزايي و اشتغال مردم صورت گيرد.
محمد طاهري معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري ديلم گفت: از بين سه شرکت پيش بيني شده احداث شهرک هاي کشاورزي استان بوشهر شامل دشتستان، تنگستان و ديلم بزودي عمليات اجرايي اولين آن در اين شهرستان آغاز خواهد شد.
شهرستان ديلم با بيش از 34 هزارنفر جمعيت در 200 کيلومتري شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6043
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرورده‌های نفتی منطقه سبزوار در جلسه بررسی مسائل و مشکلات سوخت بخش‌های کشاورزی صنعت و معدن شهرستان بردسکن گفت: بیشترین قاچاق سوخت در بخش کشاورزی صورت می‌گیرد که باید متولیان امر تدابیر لازم اتخاذ کنند و تمامی ادوات کشاورزی را به دستگاه جی پی اس مجهز کنند.

حمید مظفری‌نژاد با اشاره  به ظرفیت و پتانسیل‌های شهرستان بردسکن در بخش معدن، کشاورزی و صنعت افزود: بر اساس نیاز سوخت را به شهرستان بردسکن اختصاص خواهیم داد و نخواهیم گذاشت رونق تولید و رشد اقتصادی در منطقه متوقف شود.

وی از فرماندار بردسکن خواستار اختصاص هزار متر مربع زمین برای احداث ساختمان اداری ناحیه نفتی بردسکن شد و قول داد در صورت تامین زمین مورد نیاز و سند آن به نام شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی ثبت شود این طرح را تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهیم داد.

علی دهقان‌زاده فرماندار بردسکن هم این نشست با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ واحد معدنی و وجود راه‌های مواصلاتی و بخش کشاورزی این شهرستان گفت: بردسکن دومین شهر معدنی استان خراسان رضوی و پایتخت تولید مس در شرق کشور است و نباید شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی در تامین سوخت مورد نیاز شهرستان سخت‌گیری کند.

 

دیگر خبرها

  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • ۲۱۱ هزار تن محصول کشاورزی در شهرستان دشتی تولید شده است
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان