Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پس از محرومیت پرسپولیس و مهدی طارمی از سوی فیفا، شماره 9 سرخ‌ها این تیم را ترک کرد و به الغرافه پیوست.
دقیقا یک سال از محرومیت پرسپولیس و طارمی می گذرد و حالا سرخ ها در آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند و تنها دو ماه تا پایان محرومیت پرسپولیس مانده است. پس از محرومیت از سوی فیفا، طارمی از پرسپولیس جدا شد و به الغرافه پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این روزها شرایط خوبی در تیمش ندارد و زمزمه هایی مبنی بر بازگشت او به پرسپولیس شنیده می شود. برانکو حالا نسبت به این خبر واکنش نشان داده و به روزنامه گل گفته کسی با او درباره طارمی صحبت نکرده است. به نظر می رسد برانکو چندان میلی به بازگشت طارمی ندارد و تصمیم دارد تیمش را با همین بازیکنان تا نیم فصل پیش ببرد تا در نیم فصل دوم بازیکنان جدید به تیمش اضافه شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا نیم فصل نیم فصل دوم پرسپولیس فیفا لیگ قهرمانان آسیا برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری پس از اینکه در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس به میدان رفت و نمایش خوبی داشت و در ضربات پنالتی دو ضربه دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری را مهار کرد و مقدمات صعود تیمش را فراهم ساخت، در دیدار برابر فولاد خوزستان روی نیمکت نشست و به نوعی یک جلسه استراحت داشت، اما بازگشت او در جدال با پیکان همراه با کلین‌شیت شد.

احمد گوهری، دروازه‌بان تیم آلومینیوم اراک، در مسابقه دیروز با یک عملکرد موفق در مقابل تیم پیکان، پیروزی یک بر صفر را همراه با تیمش به دست آورد، ولی بازی آینده او مقابل تیم صنعت نفت نیز خاص خواهد بود و این گلر برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد.

عملکرد درخشان احمد گوهری در دروازه‌ی تیم آلومینیوم اراک، موجب شد که تیمش به پیروزی یک بر صفر در مقابل پیکان برسد و نقش مهمی در این بازی با خروج‌های به‌موقع و بازی‌سازی از عقب زمین برای مدافعان و بازیکنان هجومی تیمش داشت.

احمد گوهری پس از دیدار حذفی مقابل پرسپولیس و تیم سابقش، در جدال با پیکان توانست هفتمین کلین‌شیت فصل خود را به ثبت برساند و علاوه بر آن، یک برد مهم را همراه تیمش برای صعود به رده هشتم جدول تجربه کند و امیدوار است این روند را در مسابقات آینده نیز ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)
  • احتمال محرومیت کشتی‌گیر آمریکایی و بازگشت رقیب ایرانی به المپیک پاریس!
  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی + فیلم