Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره وضعیت موکب سازمان اوقاف در مرز چذابه اظهار کرد: طبق برنامه هرساله سازمان اوقاف و امور خیریه موکب برای استقبال از زائران امام حسین(ع) برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه ادارات‌کل اوقاف یزد، خوزستان و اصفهان با همکاری یکدیگر این موکب را در مرز چذابه برپا می‌کنند‏، گفت: اطعام، اسکان و پذیرایی از زائران امام حسین(ع) در این موکب پیش‌بینی شده است البته مواردی از ایرادات و اشکالات در آن منطقه جغرافیایی وجود دارد که ان‌شاالله درصدد هستیم با همکاری همه مسئولان به ویژه استاندار خوزستان این مشکلات را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاکباز گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال روزانه دو هزار نفر اسکان و دوهزار نفر اطعام داشته باشیم و اولویت اولمان در پذیرایی آب سرد است. از 15 روز قبل از اربعین کارمان را آغاز می‌کنیم و تا 5 روز بعد از اربعین این موکب برای خدمت‌رسانی به زائران برپا خواهد بود. علاوه براینکه این موکب در مرز چذابه خدمت‌رسانی می‌کند در جاده‌های مواصلاتی شهرهای خوزستان به سمت چذابه و شلمچه مواکب برپا می‌شوند تا خدمت خوبی را به زائران داشته باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان عنوان کرد: چند ماه پیش برای برپایی مواکب با همکاری‌های خوب استاندار خوزستان و عتبات خوزستان اقدام شده بود، زمین‌هایی برای مواکب با زیرسازی و امکانات مناسب واگذار شده اما امروز که برای جانمایی مواکب می‌خواهیم اقدام کنیم با برخورد مرزداری مواجه می‌شویم که اجازه کار نمی‌دهد. البته با توجه به سفر روز جمعه معاون وزیر کشور به استان بنا شده این مشکلات برطرف شود امید است استاندار هم در این زمینه ورود کنند تا سریعتر این مشکلات حل شود و بتوان خدمات بهتری را ارائه داد.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان اجتماعی موکب اوقاف اوقاف خوزستان اربعین 97 مرز چذابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر قهرمانی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش «میربگ» برپا می‌شود.

وی گفت: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران به مناسبت هفته سلامت با حضور متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم‌پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی و با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری «میربگ» و هلال‌احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برپا می‌شود.

فرماندار دلفان، ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی‌سنجی، تغذیه روان‌شناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

کد خبر 6088434

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود