Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی از حدود ۲ برابر بودن تعداد کارکنان مامور در ادارات این استان به نسبت میانگین کشوری خبر داد. ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ماکو، محمدمهدی شهریاری در سفر به این شهرستان در دیدار با کارکنان دولت اظهار داشت: استخدام‌های بی‌ضابطه و مخالف با قوانین کشور در سال‌های گذشته برای ادارات دولتی مشکل‌آفرین بوده و این مشکل در آذربایجان غربی نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروز در تعدادی از فرمانداری‌های به عنوان زیرمجموعه وزارت کشور مشکلات مختلفی به‌دلیل استخدام بی‌ضابطه وجود دارد. براساس قانون فقط 15 درصد نیروی مأمور باید در ادارات وجود داشته باشد اما در آذربایجان غربی این میزان به 40 درصد افزایش یافته است.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: بخشنامه وزارت کشور تکلیف نیروهای مأمور مازاد را مشخص کرده و باید به مرور مأموران به ادارات مختلف به محل اصلی استخدامی خود در ادارات اولیه بازگردند.

شهریاری لحاظ فوریت در اجرای بازگرداندن کارمندان مأمور به دستگاه‌های قبلی را آسیب‌زا ارزیابی کرد و گفت: بعضاً در تعدادی از ادارات سمت‌های مهم و حساس در اختیار کارمندان مأمور است که برای تغییر آنها باید حتماً پیش زمینه‌های لازم فراهم شود و انتقال خلق‌الساعه و سریع این مأموران قطعاً اختلال‌های در سیستم اداری پیش می‌آید که باید از آن پرهیز کرد.

وی از کارکنان دولت خواست بیش از گذشته در تکریم ارباب‌رجوع بکوشند.

انتهای پیام/ ز

R41361/P41362/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی مسجد یوردشاهی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی صفری با اعلام این مطلب اظهار کرد: مرمت بخشی از نمای ضلع غربی و مرمت و ساماندهی نمای ضلع شمالی مسجد یوردشاهی ارومیه در حال انجام است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با بیان اینکه این اقدامات زیر نظر کارشناسان مرمت و معماری این اداره‌کل انجام می‌شود، افزود: علاوه بر اقدامات مرمتی، تابلوها و مبلمان نامتناسب جلوی مسجد یوردشاهی نیز جمع‌آوری شد. 

او گفت: مسجد یوردشاهی یک بنای تاریخی متعلق به دوره قاجار بوده و در سال‌های قبل نیز اقدامات مرمتی از جمله اندودبرداری و اجرای نمای آجری ضلع غربی در این مسجد انجام شده است.

صفری ساماندهی بناهای تاریخی خیابان امام ارومیه را از اولویت‌های نخست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی دانست.

دیگر خبرها

  • فرماندار شهرستان ماکو منصوب شد
  • لحظه هلاکت مامور موساد در مصر + فیلم
  • بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های آذربایجان‌غربی توقیف هستند
  • آمار عجیب: تیرک دروازه دشمن پی‌اس‌جی بود!
  • ساماندهی مسجد یوردشاهی ارومیه
  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان