Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری رشت بیان کرد: برای ساخت دستگاه زباله سوز سراوان ملزم به پرداخت ۲۵ درصد از قرار داد به شرکت سازنده هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا حاجی پور در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا با اشاره به اینکه شرکت (تی. تی. اس) طرف قرار داد با شهرداری رشت در زمینه ساخت زباله سوز سراوان است، افزود: در سال ۹۳ ده میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان به حساب این شرکت واریز شد و باید مابقی ۲۵ درصد اولیه قرار داد را به حساب آن شرکت واریز کرده تا مراحل ساخت زباله سوز آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نشست اخیر با معاون رئیس‌جمهور پیرامون تامین اعتبار دولتی ساخت زباله سوز سراوان بیان کرد: دکتر نوبخت در این نشست با پرداخت بخش دیگری از تعهدات دولتی درباره ساخت این زباله سوز موافقت کرده است.

حاجی پور به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور اشاره کرد و گفت: مشکلات اقتصادی موجب طولانی شدن زمان واریز سهم دولتی در راه اندازی زباله سوز سراوان شده است.

حاجی پور با اشاره به راه اندازی تصفیه خانه شیرآبه سراوان تصریح کرد: پس از رانش زباله در سراوان و نابودی زمین احداث تصفیه خانه، اداره کل منابع طبیعی گیلان به بهانه اینکه شیرآبه تصفیه شده باید تائیدیه محیط زیست و اداره آب و فاضلاب گیلان را نیز داشته باشد از اختصاص زمین مجدد به منظور احداث تصفیه خانه شیرآبه در سراوان امتناع کرده و اجازه قطع اشجار را به شهرداری رشت نمی دهد.

وی افزود: این در حالی است که محیط زیست گیلان نیز در صدور مجوز تعلل کرده و در حال حاضر مشکلاتی ایجاد شده است.

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری رشت به طرح تفکیک زباله از مبدا اشاره کرد و گفت: انتظار داریم صدا و سیمای گیلان همکاری بیشتری در راستای فرهنگ سازی با شهرداری رشت در این حوزه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز آب و فاضلاب اداره کل منابع طبیعی زباله زمین محیط زیست اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲۹ میلیارد تومان از محل مالیات به شهرداری های ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله عباس پور روز سه شنبه در دیدار با امام جمعه ایلام با ابراز خرسندی از موفقیت پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی و تبریک به این مناسبت، با ارائه گزارش عملکرد حوزه مالیات استان، تأکید کرد: بر اساس منشور حقوق مؤدیان مالیاتی، خود را ملزم می‌دانیم ضمن رعایت شأن و کرامت انسانی مراجعان و مؤدیان مالیاتی و توجه به وجدان کاری و انضباط اجتماعی، روند ارائه خدمات‌رسانی و رفتار سازمانی را بهبود ببخشیم.

وی اعلام کرد: در سال گذشته مبلغ ۴۲۹ میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده است و خوشبختانه با انتقال پرونده مالیاتی شرکت نفت و گاز غرب و از محل مالیات شرکت‌های بزرگ، مبالغ قابل توجهی به توسعه شهرها و روستاهای استان اختصاص می‌باید.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام همچنین از وصول ۱,۷۳۹ میلیارد تومان درآمد مالیاتی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: خوشبختانه با مشارکت مردم و اقدامات انجام‌شده، درآمدهای مالیاتی استان محقق شده و این درآمدها منبع اعتباری قابل توجهی را برای توسعه استان فراهم کرده است.

کد خبر 6079459

دیگر خبرها

  • ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مهم‌ترین دغدغه برای رفع معضل زباله است
  • ۴۲۹ میلیارد تومان از محل مالیات به شهرداری های ایلام پرداخت شد
  • اپل دیگر بزرگترین سازنده گوشی جهان نیست
  • توضیحات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درباره واردات واگن‌های مترو
  • ساخت نیروگاه زباله‌سوز در ساری ضرورت دارد
  • ضرورت فرهنگ‌سازی برای جداسازی زباله‌های شهری خطرناک در قم
  • سقوط اپل از جایگاه بزرگترین سازنده گوشی جهان
  • ضرورت تسهیل و تسریع پرداخت تسهیلات برای تحقق شعار سال
  • پرونده اَبرچالش گیلان در انتظار ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • ضرورت تأمین زیر ساخت‌های لازم برای توانمندسازی نیروی انسانی