Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@14:46:49 GMT

محرومیت و جریمه در انتظار حبیب ماگمدوف

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۱۷۷۶

محرومیت و جریمه در انتظار حبیب ماگمدوف

رئیس سازمان UFC از محرومیت و جریمه برای حبیب نورماگمدوف خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری تاس، بعد از مبارزه حبیب نورماگمدوف و کونور مک گریگور که با برتری مبارز روس به پایان رسید، درگیری‌های زیادی رخ داد و باعث شد حتی عده‌ای از هواداران دو مبارز نیز وارد قفس شوند و درگیرها به سکوها نیز کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حمله حبیب نورماگمدوف به حریف تمرینی مک گریگور باعث بروز این درگیری‌ها شد. در همین رابطه دانا وایت رئیس سازمان UFC گفت: ممکن است حبیب را با محرومیت و جریمه روبرو کنیم. اگر محرومیت او طولانی مدت باشد ممکن است کمربند قهرمانی را از او بگیریم. رفتاری که او بعد از مبارزه داشتم مورد پسند نیست و قطعا با او برخورد خواهد داشت. این یک ورزش است. کسانی که به مک گریگور حمله کردند رفتار درستی نداشتند. این مبارزه نیست. اگر دوست دارند مبارزه کنند باید اعلام کنند.

هم‌چنین چک پاداش حبیب فعلا به او پرداخت نشده است و در اختیار سازمان است و این در حالی است که پاداش حضور مک گریگور در این مسابقه به او پرداخت شده است.

البته حبیب نورمگمدوف بعد از این مبارزه از رفتار خود عذرخواهی کرد و گفت: من از رفتاری که بعد از این مبارزه داشتم عذرخواهی می‌کنم. MMA درباره درگیری و دشنام دادن نیست. من از رفتار خودم عذرخواهی می‌کنم ولی چرا یک نفر به خود اجازه می‌دهد به مذهب و پدر من توهین کند. می دانم که پدرم وقتی به خانه بروم من را تنبیه خواهد کرد ولی من قهرمان شکست ناپذیر هستم.

او همچنین اعلام کرد، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با او تماس داشته و این پیروزی را به او تبریک گفته است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در استان فارس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، با اشاره به شرایط رطوبتی و وضعیت دمای مناسب برای شیوع بیماری زنگ زرد گندم به دلیل بارش‌های اخیر در این استان، بر ضرورت پایش مزارع گندم و مبارزه به موقع با این بیماری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، مجتبی دهقان‌پور با اشاره به نشانه‌های این بیماری که به صورت پودر زرد رنگ روی برگ‌های گیاه قابل مشاهده است، پایش به موقع مزارع گندم و سمپاشی مناطق آلوده را مهم‌ترین اقدام برای پیشگیری از گسترش این بیماری دانست.

وی افزود: در شمال‌غرب و غرب استان فارس به دلیل رطوبت و شرایط محیطی مناسب برای رشد و تکثیر این بیماری، اقدام به رصد و کانون‌کوبی مناطق آلوده شد و خوشبختانه خسارتی به مزارع وارد نشده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه این بیماری قارچی می‌تواند باعث کاهش عملکرد در مزارع گندم باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه بارندگی‌های اخیر توانسته تنش رطوبتی که مزارع گندم با آن مواجه بودند را کم کند، اقدام به موقع نسبت به مبارزه با این بیماری بسیار با اهمیت است.

دهقان‌پور کرد: همکاران ما در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در خدمت کشاورزان هستند و سم مورد نیاز نیز در تمام فروشگاه‌های عرضه سموم کشاورزی به اندازه کافی مهیا است.

کد خبر 739686

دیگر خبرها

  • افزایش ۴ یا ۵ برابری نرخ جریمه‌های رانندگی تا دوهفته آینده
  • جریمه‌های جدید رانندگی چند برابر شد؟
  • اجرای علی انصاریان به سبک حبیب
  • (ویدئو) آهنگ شنیدنی از علی انصاریان به سبک حبیب
  • هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفظ سلامت جامعه است
  • افزایش نرخ جریمه رانندگی منجر به بازدارندگی رفتار‌های پرخطر
  • ویدیو/ تصویب افزایش جریمه‌های رانندگی در پاستور
  • ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در استان فارس
  • استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از حد انتظار بود
  • محرومیت ۲ ساله گابریل باربوسا در پرونده مبارزه با دوپینگ