Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبارز مسلمان روس موفق شد در بیست‌وهفتمین مبارزه خود در UFC نیز برنده باشد و حریف ایرلندی و پرسروصدای خود را با شکستی سنگین روبرو کند.

به گزارش گاردین، دو چهره شاخص ورزش رزمی MMA که در سازمان حرفه‌ای‌های این رشته در آمریکا تحت عنوان UFC فعالیت دارند، بامداد امروز یک‌شنبه در لاس وگاس برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری و پیروزی حبیب ماگمدوف قهرمان بی شکست روس همراه شد تا او ضمن دفاع از کمربند خود، قهرمان سبک وزن باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان مدت‌ها منتظر این دیدار بودند، کری‌ها و شلوغ کاری‌های مک گریگور در ماه های اخیر التهاب این دیدار را زیاد کرده بود. التهابی که به سکوی تماشاگران رسید و شاهد درگیری‌هایی بین هواداران این دو مبارز بودیم. در نهایت ماگمدوف که همیشه با آرامش و بدون هیاهو پاسخ مک گریگور را داده بود، توانست با ضربات سنگین خود حریفش را ناک اوت کند.

* راند یک

در این راند مک گریگور خیلی زود، حریف خود را به گوشه رینگ برد ولی در ادامه نتوانست او را زمین بزند. اولین مشت های سرنوشت ساز را ماگمدوف روس به حریف خود زد. رقابت نزدیک دو مبارز در این راند با برتری نسبی ماگمدوف همراه بود.

*راند دو

خیلی زود ماگمدوف روس، توانست مک گریگور را زمین بزند و فنون خوبی روی او پیاده کند. مبارز ایرلندی البته تقلب هم کرد و از قفس های کناری رینگ کمک گرفت ولی کاملا مشخص بود که او از نفس افتاده است و خیلی خوش شانس بود که توانست این راند را دوام بیاورد. هواداران مک گریگور که انتظار این مبارزه را نداشتند شروع به سرو صدای زیاد در سالن محل برگزاری مبارزه کردند.

* راند سوم

مک گریگور که می‌دانست راه برنده شدن این مبارزه این است که بازی را در حالت سرپا ادامه دهد، با دفاع و استفاده از ضدحمله سعی در ضربه زدن به ماگمدوف داشت و در نهایت با مهارت بالای بوکس خود توانست برتری نسبتی در این راند داشته باشد.

* راند چهارم

در این راند بار دیگر حبیب توانست مک گریگور را زمین بزند و این بار داور خیلی سریع به مک گریگور هشدار داد که از تورهای کناری کمک نگیرد تا بازنده اعلام نشود. در نهایت حبیب توانست با ضربات خود، حریف پر سروصدای خود را شکست دهد و ناک اوت کرد.

پیش از برگزاری این مبارزه، مک گرگور با روش‌های مختلف سعی داشت حبیب نورماگمدوف ستاره مسلمان UFC را وارد حاشیه کند.

در نشست خبری این مبارزه، مک‌گرگور دست به افشاگری درباره علی عبدالعزیز مدیر برنامه‌های حبیب زد و گفت:عبدالعزیز،روز وقوع حادثه 11 سپتامبر 2001 با 5 گذرنامه از قاهره به نیویورک آمد و این فرد چرا الان باید در آمریکا باشد؟

اما پیروزی حبیب مقابل مک‌گرگور پایان حواشی این مبارزه سخت و حساس که میلیون‌ها بیننده تلویزیونی داشت نبود.حبیب که چندین روز حاشیه‌سازی مک‌گرگور و اطرافیان او را تحمل کرده بود پس از پیروزی به سراغ اطرافیان او نیز رفت و با حمله به جایگاه ویژه، یکی از همراهان حریف ایرلندی را مورد ضرب و شتم قرار داد.طرفداران حبیب نیز وارد رینگ می‌شوند تا مک‌گرگور را مورد ضرب و شتم قرار دهند،همراهان مک‌گرگور نیز وارد قفس می‌شوند و درگیری بالا می‌گیرد.در پایان نیز حبیب با اسکورت ویژه پلیس از سالن مسابقات و بدون دریافت کمربند قهرمانی خارج شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مبارزه UFC کانر مک گرگور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی

تیم فوتبال الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برابر العین امارات شکست سختی را متحمل شد.

به گزارش مشرق، در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو بازی برگزار شد.

در این بازی العین امارات در ورزشگاه خانگی خود از الهلال پذیرایی کرد و توانست پیروزی ارزشمند را به دست آورد.

العین در این بازی با درخشش سفیان رحیمی مهاجم مراکشی خود توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

رحیمی در این بازی سه گل به ثمر رساند و یک پنالتی هم گرفت تا شب درخشانی را تجربه کند.

برای الهلال هم در این بازی مالکوم و سالم الدوسری گل زنی کردند.

علی البلیهی مدافع جنجالی الهلال یکی از ضعیف ترین بازی های خود را به نمایش گذاشت و روی سه گل نخست العین مقصر بود.

الهلال بعد از ۳۴ پیروزی پیاپی سرانجام در این بازی شکست خورد تا روند پیروزی های پیاپی تیم با شکست در این بازی حساس پاره شود.

در دیگر بازی برگزار شده اولسان با یک گل برابر یوکوهاما به پیروزی دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • لشکر تک نفره اسماعیل‌نژاد و یک درخشش دیگر
  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!
  • خبرنگار سابق بی‌بی‌سی:ایران هیمنه اسراییل را از بین برد
  • رسمی؛ تاریخ بازگشت شیمس به WWE اعلام شد
  • (عکس) تصویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شیخ حبیب الله احمدی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی