Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سید مصطفی موسوی مسئول مرکز قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از شروع ثبت نام طرح قرآنی صراط و مسابقات قرآن کریم خبر داد.

موسوی گفت: طرح قرآنی صراط ویژه حفظ و مفاهیم ۴۰ موضوع از آیات قرآن کریم و نهج البلاغه همراه با صحیح خوانی سوره مبارکه قمر و حدید می باشد که جوایز بسیار ارزنده و نفیسی برای آن در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول مرکز قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی فارس افزود: زمان ثبت نام طرح صراط از« ۱۰  الی ۳۰» مهر ماه می باشد و علاقه مندان جهت ثبت نام به دفاتر بسیج دانشجویی و جهت دریافت جزوه به مرکز قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه آزمون مرحله اول که دانشگاهی است از ۲۰ الی ۳۰ آبان ماه برگزار می شود در ادامه اظهار داشت: مرحله دوم که مرحله ناحیه ای است توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان  از ۲۰ الی۳۰ آذر در هفته بسیج برگزار شده  و مرحله سوم که استانی است مربوط به کل نواحی مقاومت بسیج استان فارس بوده از ۱۲ الی ۲۲ بهمن در دهه مبارک فجر برگزار می شود.

موسوی در ادامه افزود: مسابقات قرآن کریم در ۴ بخش آوایی، کتبی، پژوهشی و هنری برگزار می شود که در بخش آوایی در  رشته های قرائت، ترتیل، حفظ ۱جزء ، حفظ ۳ جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل در دو مرحله شهرستانی، استانی  برگزار می شود که بخش قرائت و ترتیل مرحله منطقه ای هم دارد. در بخش پژوهشی پژوهش های قرآنی و در بخش کتبی مسابقه کتابخوانی کتاب صراط و رشته مفاهیم قرآن و در بخش هنری عکاسی از حلقات قرآنی و خطاطی آیات قرآن انجام می گیرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس با قرآن کریم در افوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مربی آموزش قرآن کریم در شهر افوس گفت:هر ساله آموزش تجوید و صوت و لحن قرآن کریم برای رده سنی ۱۰، ۱۱ و ۱۲ ساله برگزار می‌شود که در ماه مبارک رمضان این برنامه هر روز اجرا می‌شود.
علی اصغر نجفی افزود: برنامه جزء خوانی و انس با قران کریم با همکاری پایگاه شهدای شهرو مشارکت حلقه‌های صالحین برگزار می‌شود که ۲۵ نوجوان با شرکت در این برنامه تا کنون موفق به حفظ جز ۳۰ قرآن کریم شده است.

دیگر خبرها

  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • محفل انس با قرآن کریم در افوس
  • سوال روز هفدهم «زندگی با آیه‌ها» در فارس
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • محفل انس با قرآن کریم با شرکت فعالانی از جامعه قرآنی استان اردبیل
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • محفل انس با قرآن کریم در بروجرد برگزار شد
  • افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان