Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@21:47:33 GMT

تخفیفات ویژه طرح پاییزی داتیس خودرو

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۲۲۳۵

 در این طرح، به مراجعه کنندگان 30 درصد تخفیف در خدمات تعمیرگاهی، 10 درصد در تامین قطعات اصلی و 15 درصد در خدمات صافکاری و نقاشی بدنه خودرو ارائه می گردد.

انواع خدمات تخصصی از جمله عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات اصلی، بروزرسانی نرم افزار ها و رادار ها جهت رفع مشکل و خدمات شست و شو با مواد نانو سرامیک به مشتریان ارائه می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دارندگان خودروهای سواری ولوو می توانند با عضویت در باشگاه ولوو سواران داتیس از خدمات گارانتی مدت دار شرکت داتیس خودرو نیز بهره مند شوند.

در این فراخوان دارندگان انواع خودروهای وارداتی، سواری ولوو و خودروهای هیبریدی می‌توانند جهت تعیین وقت با شماره های 1852 و 02175306 برای انجام بازدیدهای فنی و سرویس‌های دوره‌ای و تعمیراتی در تعمیرگاه تخصصی داتیس خودرو در شرق تهران تماس حاصل فرمایند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نقاشی خودرو نرم افزار داتیس خودرو تخفیفات ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرفروش‌ترین خودروهای برقی چینی فروش 125 میلیون دستگاه خودرو برقی تا سال 2030 ساخت نخستین خودروی برقی (فیلم)

دیگر خبرها

  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت