Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگارش یازده قسمت «بی‌همگان» به پایان رسیده و مهران مهام بار دیگر برای تلویزیون عاشقانه‌ای دیگر تهیه خواهد کرد. ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، نگارش یازده قسمت از مجموعه 100 قسمتی «بی همگان» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و قلم علیرضا کاظمی پور به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران مهام تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «بی‌همگان» در ارتباط با روند نگارش فیلم‌نامه این مجموعه گفت: از اوایل سال 96 تحقیق و نگارش توسط علیرضا کاظمی پورآغاز شد و تاکنون یازده قسمت از فاز نخست که پنجاه‌قسمتی است نگارش شده است.

وی افزود: نگارش این مجموعه همچنان ادامه دارد وخلاصه سکانس‌های بیست قسمت دیگر نیز توسط کاظمی پور نوشته‌شده.

مهام  با اشاره به شروع پیش‌تولید این مجموعه تلویزیون از فروردین سال 98 گفت: برای کارگردانی "بی همگان" با چند کارگردان مذاکراتی انجام‌شده اما هنوز حضور هیچ‌یک قطعی نیست.

مجموعه 100 قسمتی «بی‌همگان» که چندین ماه تحقیق و پژوهش آن به طول انجامید مضمونی عاشقانه دارد. این اثر در ژانری اجتماعی و عاشقانه داستان دختر و پسری را روایت می‌کند که قصد ازدواج با یکدیگر رادارند. بخش‌هایی از این مجموعه با مسائل قانونی ارتباط دارد ودر دادگاه می‌گذرد و همین موضوع مراحل تحقیق را طولانی کرد.

مهران مهام پیش‌تر تجربه تهیه‌کنندگی مجموعه‌هایی چون؛ «خانه پدری»، «نرگس» و«خانه‌به‌دوش» را نیز داشت.

انتهای پیام/

R1515/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

نویدمحمدزاده یک پست عاشقانه به مناسبت تولد فرشته حسینی در اینستاگرام منتشر کرد.

فرشته حسینی (زاده ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغان‌تبار ایرانی است. او فعالیت هنری را از ۹ سالگی از تئاتر شروع کرد. سپس در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی فعالیتش را در سینما آغاز کرد. او همچنین همسر نوید محمدزاده می‌باشد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • عکس | عاشقانه ریما رامین‌فر با همسررش امیر جعفری
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی