Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی ظهر یکشنبه در نشست بررسی مصوبات محرومیت زدایی از دهستان زیلایی، افزود: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری، تحقق ۱۰ محور برنامه و بند در قالب این تفاهم نامه هدفگذاری شد که در این راستا ۱۱ دستگاه اجرایی باید پوشش این اهداف توسعه ای را عملیاتی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی با بیان اینکه بیش از ۷۲ میلیارد تومان اعتبار تفاهم نامه با معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری است، عنوان داشت: ۵۰ درصد از تامین مالی این مهم توسط نهاد ریاست جمهوری و ۵۰ درصد آن توسط استان انجام می شود.

استاندار با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه ها باید عملکرد مناسبی در تحقق اهداف محرومیت زدایی داشته باشند، عنوان داشت: خروجی مناسب این طرح می تواند الگوسازی و تجربه ای برای رشد چنین برنامه هایی در سایر مناطق استان باشد.

وی افزود: مدیران و مسئولین ما باید توجه بیشتری به مناطق محروم داشته باشند.

احمدی ایجاد طرح های اشتغال زا و کارآفرینی، توسعه مهارت های فنی و حرفه ای، رشد بخش صنایع دستی و گردشگری و خود اشتغالی با تاکید بر توانمند سازی جامعه هدف را از برنامه های طرح های محرومیت زدایی در مناطق محروم و به ویژه زیلایی دانست و گفت: دولت شهرستان بهمئی را به عنوان پایلوت محرومیت زدایی و همچنین شهرستان لنده را پایلوت توسعه اقتصادی قرار داده و هدفگذاری هایی در این مناطق اجرایی و عملیاتی می شود.

احمدی خواستار برگزاری مداوم و مناسب جلسات بررسی و برنامه ریزی محرومیت زدایی از دهستان زیلایی شد و گفت: برخی از دستگاه ها عملکرد مناسبی در راستای تحقق تعهدات نداشته اند و باید به فعالیت خود سرعت بخشیده و پوشش مناسبی در برنامه ها داشته باشند.

کد خبر 4423066

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی یاسوج بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان اربعین حسینی مشهد شیراز شهرکرد گردشگری یاسوج خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی از بازی با فولاد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی پس از دیدار آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم لیگ‌ برتر مقابل شمس آذر قزوین نسبت به اشتباهات داوری در این مسابقه گلایه کرد و با وجود اینکه اظهارات تندی انجام نداده بود، اما حالا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به یک جلسه محرومیت و جریمه 100 میلیون تومانی نسبت به وی داده شد.

این کمیته در فدراسیون فوتبال عنوان کرده مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

همچنین در ادامه این رای عنوان شده: «ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.»

بنابراین، سیدمجتبی حسینی در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس روی نیمکت تیمش حضور دارد، اما در مسابقه هفته آینده لیگ برتر برابر فولاد خوزستان باید از جایگاه نکات فنی لازم را به بازیکنان تیمش عنوان کند.

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند