Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن استقلال اعتقاد دارد که اخراج او اشتباه بود.

طرفداری- تیم فوتبال استقلال شب گذشته (شنبه) موفق شد با نتیجه 2 بر 1 امیزبان خود نفت مسجدسلیمان را شکست دهد و با 11 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار بگیرد. این نتیجه در حالی رقم خورد که آبی‌پوشان یک اخراجی در درون زمین و یک اخراجی روی نیمکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش میزان، میلاد زکی‌پور، مدافع چپ استقلال بعد از اخراج در خصوص اخراجش از این بازی اظهارداشت:

من فقط 2 خطا کردم و همان 2 خطا را داور کارت داد و من را از زمین اخراج کرد. نمی‌دانم باید چه بگویم. من فقط دو خطا انجام دادم و در هیچ کجای دنیا هر 2 خطا را کارت نمی‌دهند. سیدعلی می‌توانست یکی از این خطا‌ها را کارت ندهد تا من اخراج نشوم و بازی بعدی را از دست ندهم.

زکی‌پور درباره داور این بازی خاطرنشان کرد:

هر 2 تیم معترض بودند و اتفاقات زیادی رخ داد که به نظرم بهتر است کارشناسان در این مورد نظر دهند. خدا را شکر که توانستیم ببریم و در جدول وضعیت بهتری پیدا کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد

استقلال در مصاف پربرخورد با ذوب آهن دو تلفات برای بازی هفته آتی داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ ابتدا روزبه چشمی با دریافت کارت زرد در دیدار استقلال مقابل ذوب آهن، بازی مقابل فولاد خوزستان را از دست داد.

سپس صالح حردانی مدافع راست آبی‌ها هم با خطا در میانه میدان و گرفتن فرصت ضدحمله از حریف، کارت زرد دریافت کرد و چهار اخطاره شد.

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها