Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ نشست دو روزه رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌های مختلف کشور طی روزهای ۱۵ و ۱۶ مهرماه با حضور رئیس و مدیران سازمان دارالقرآن در محل این سازمان قرآنی برگزار می‌شود که نخستین روز این نشست امروز برگزار شد.

در روز اول این نشست، کلیاتی از برنامه‌های مختلف و دستورکار نشست توسط مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن، بیان ‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز طی سخنانی به تبیین خط‌‌‌مشی‌ها و سیاست‌های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت.
بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مربوط به برنامه و بودجه سالانه، گزارش عملکرد و ارزشیابی استان‌ها و راه‌اندازی سامانه یکپارچه سازمان توسط دفتر برنامه‌ریزی، ارزشیابی و فناوری اطلاعات، ازجمله برنامه‌های روز اول این نشست بود.
گفت‌وگو درباره موضوعات مربوط به‌دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت، دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان با مدیریت بهبودی، مدیر اجرایی دبیرخانه‌های ملی سازمان دارالقرآن، تبادل نظر در مورد موضوعات حوزه آموزشی و پژوهشی با حضور شکری، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان و بحث درباره فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی نیز از دیگر برنامه‌های این نشست در روز اول بود که برگزار شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی نشست استان ها سازمان دارالقرآن قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳