Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح توزیع یک وعده غذای گرم در مهدهای روستایی و حاشیه شهرهای خراسان رضوی با هدف رفع مشکلات تغذیه ای و افزایش حمایت از کودکان همزمان با هفته کودک در خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در حاشیه مراسم روز کودک افزود: در این آغاز توزیع غذای گرم در مهدهای مناطق محروم خراسان رضوی چارچوب ۲۸ هزار کودک مهدهای روستایی و ۱۲ هزار کودک مهدهای حاشیه شهر در سطح خراسان رضوی از یک وعده غذای گرم در هر روز بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا پوریوسف گفت: این طرح با هدف ترویج تغذیه مطلوب در بین کودکان مناطق محروم و نیز رفع مشکلات جسمی ناشی از سوء تغذیه احتمالی در بین این کودکان اجرا می شود.

به گفته وی هزار و ۴۰۰ مهدکودک شهری، روستایی و حاشیه شهر در سطح خراسان رضوی فعالیت دارد که از این تعداد ۵۹۰ مهد با ۲۸ هزار کودک در روستاها استقرار دارند.

وی ادامه داد: ۱۲۰ مهد با ۱۲ هزار کودک نیز در مناطق حاشیه شهرهای استان فعالیت دارند.

۹۰ هزار کودک زیر شش سال در قالب هزار و ۴۰۰ مهد کودک در سطح خراسان رضوی در حال آموزش هستند.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: توزیع غذای گرم مهد کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت متفاوت نان ساجی و آبگوشت به روش جالب مادربزرگ روستایی قشقایی (فیلم) پخت آبگوشت مرغ در ظرف سفالی به سبک بانوی روستایی آذربایجانی (فیلم) پخت آبگوشت عراقی و دنده کباب به سبک بانوی روستایی کردستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت