Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:34:58 GMT

بپذیریم که زندگی یک امتحان گذراست +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۳۴۸۴

بپذیریم که زندگی یک امتحان گذراست +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سختی‌ها و ناملایمات زندگی در اغلب موارد امتحان الهی برای سنجش میزان صبر و تحمل ما در برابر  تقدیر و اوامر الهی هستند. بی تابی و جزع و فزع در مواقعی که با مشکلات و سختی‌های مختلف در زندگی روبرو می‌شویم ما را برای بهتر زندگی کردن و فراگیری اطاعت محض خداوند متعال آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آیات متعددی از قرآن کریم به موضوع صبر در مقابل مصائب و سختی‌ها اشاره شده است و خداوند صابران را به پاداش و صوابی عظیم وعده داده است.در تنگنا قرار گرفتن آدمی آزمایش و امتحان الهی است که برای همه انسان‌ها در برهه‌های مختلف زندگی اتفاق می‌افتد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان سخنران مذهبی و مشاور دفتر رهبر معظم انقلاب در صفحه اینستاگرام خود پستی درباره امتحان الهی در مواقعی که در سختی و تنگنا قرار می‌گیریم منتشر کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان معتقد است که اگر باور کنیم آنچه برای ما رخ می‌دهد یک امتحان گذرا است نه چیزی فراتر از آن، مانند ماشینی که با آن امتحان رانندگی می‌دهیم، یا لباسی که بازیگر در آن نقش بازی می‌کند، دیگر با بیش و کم زندگی راحت‌تر برخورد خواهیم کرد.
بازیگران وقتی نقشی را می‌پذیرند، تنها در اندیشه ایفای درست نقش خود هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با قدم‌های مصمم و آماده‌ای که برمی‌داشت روز سختی برای مدافع گرجستانی ذوب آهن رقم زد و او تحت تاثیر درخشش او دچار مصدومیت شد.

نادری که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته بود، اما این اتفاق رقم نخورد و او به تراکتور تیمی که در آن به فوتبال ایران مطرح شد پیوست.

صالح حردانی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در تقابل با او کار سختی خواهد داشت و باید تمام تمرکز خود را روی مهار این بازیکن بگذارد و از ارسال‌های موج‌دار و نفوذهای ناگهانی او جلوگیری کند.

نادری در بازی‌های اخیر یک سبک خاص را دنبال می‌کند و در حال حرکت با ارسال‌های تیز به نزدیکی محوطه 6 قدم بازیکنان تراکتور را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد و مدافعان استقلال این نکته را قطعا در جلسه آنالیز بررسی کرده‌اند.

تراکتوری‌ها در سمت چپ خط حمله هم به احتمال فراوان از امیرحسین حسین‌زاده استفاده خواهند کرد و دو استقلالی سابق به سمت دروازه این تیم یورش خواهند برد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • سختی دوست‌داشتنی
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم