Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مربی سابق آبی پوشان عقیده دارد که جوانان نقش پر رنگی در برد تیم داشتند.

  ایمان عالمی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره شرایط آبی پوشان و کسب دومین برد پی در پی گفت: استقلال از روزهای سخت فاصله گرفت. پیش از این گفته بودم برای دور شدن از شرایط سخت، استقلال نیاز به چند برد دارد که این برد ها به دست آمد و خدا را شکر توانست دو بازی را ببرد و حالا فشار از روی تیم برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: آبی پوشان در بازی دوم شرایط بهتری داشتند و در ساق های بازیکنان این موضوع مشهود بود. بازیکنان در زمین راحت تر بازی می کردند و کارهای تاکتیکی را انجام می دادند. همچنین اردوی تیم در اهواز نیز به تیم کمک کرد تا تطبیق پذیری بیشتری با شرایط بازی داشته باشد و شرایطی به وجود آمد که استقلال نمایشی داشت که هواداران از آن لذت بردند.


عالمی در ادامه درباره درخشش بازیکنان جوان تیم خاطر نشان کرد: استقلال جوانان خوبی دارد. مهدی قائدی باید از هر فرصتی برای درخشش و موفقیت در زمین استفاده کند. او بازیکنی است که نشان داده از نظر مهارت فنی بالاتر از دیگران است اما باید حرفه ای جلو برود. صیادمنش نیز نشان داد که از بهترین جوانان فوتبال ایران است و در صحنه گل دوم، فوق العاده عمل کرد.


وی ادامه داد: استقلال باید حالا به جوانان خود در ورزشگاه آزادی و برابر تماشاگران میدان بدهد. بازیکنان جوان استقلال با دوندگی و قدرت جوانی خود به برد تیم روز گذشته کمک زیادی کردند و می توانند در ادامه فصل نیز به این روند ادامه دهند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام با حامدی‌فر برخورد می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی در یک دیدار جذاب و تماشایی، ذوب‌آهن اصفهان را دو بر یک شکست دهد.

جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو، گل‌های استقلال را در این بازی خانگی به‌ثمر رساندند.

در پایان این مسابقه و در حالی که بازیکنان در حال خروج از زمین و ورود به رختکن بودند، امید حامدی‌فر به سمت مهرداد رضایی بازیکن ذوب‌آهن حمله‌ور شد و او را نقش بر زمین کرد که این اقدام عجیب، واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت.

پس از اتفاقات این دیدار، حامدی‌فر به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شد.
در حالی که روزبه چشمی، صالح حردانی با دریافت کارت زرد مقابل ذوب آهن اصفهان دیدار با فولاد خوزستان را از دست داده‌اند، رفتار بچه‌گانه امید حامدی‌فر به احتمال فراوان وی را به فهرست محرومان آبی‌ها اضافه خواهد کرد.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد جواد نکونام از اتفاقاتی که دیشب در ورزشگاه آزادی رخ داد ناراحت بوده و از رفتار امید حامدی‌فر انتقاد کرده است.

سرمربی استقلال قصد دارد امید حامدی‌فر را بابت رفتاری که انجام داد، جریمه کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پاداش ۸۰ میلیونی استقلالی‌ها واریز شد
  • خبر خوش برای فوتبال ایران؛ بودجه 1200 میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه آزادی
  • نکونام با حامدی‌فر برخورد می‌کند
  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند