Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@18:47:18 GMT

وقوع 333 تصادف درون و برون جاده ای گیلان

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۳۶۸۸

وقوع 333 تصادف درون و برون جاده ای گیلان

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ رئیس پلیس راهور استان امروز گفت: در 48 ساعت گذشته بارش شدید باران ، لغزندگی جاده ها و جاری شدن سیل عامل وقوع 317 فقره تصادف درون شهری گیلان شده است.

سرهنگ محمدی افزود : 292 فقره از این تصادفات منجر به خسارت ، 24 فقره تصادف منجر به جرح و یک فقره تصادف منجر به فوت شد.

او با اشاره به اینکه بیشتر تصادفات در رشت ، لاهیجان و لنگرود رخ داد گفت : بر اثر این تصادفات سه نفر در حویق تالش کشته و 27 نفر در دیگر شهرهای استان مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس راه گیلان نیز امروز گفت : بارش شدید باران ، لغزندگی جاده ها و سیل موجب وقوع 16 تصادف برون شهری در جاده های استان شد.

سرهنگ صفاری افزود : 7 فقره از این تصادفات جرحی ، 8 فقره خسارتی و یک فقره منجر به فوت شد.

او با بیان اینکه بیشتر تصادفات در جاده های تالش ، فومن و بندرانزلی اتفاق افتاد گفت : بر اثر این تصادفات 12 نفر مجروح و یک نفر براثر سقوط خودروی پراید به داخل رودخانه در محور فرعی املش- رودسر در محله لگموج کشته شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راه تصادف جاده جاده های استان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد

فرمانده انتظامی شهرستان خوی با اشاره به وقوع یک فقره قتل بر اثر اختلاف حساب گفت: قاتل فراری که یک جوان ۲۸ ساله را به قتل رسانده و متواری شده بود با اقدامات فنی پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کیومرث پاکدل امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستاهای خوی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که قاتل پس از به قتل رساندن جوان ۲۸ ساله به وسیله سلاح سرد از محل وقوع جرم متواری شده‌است.

فرمانده انتظامی شهرستان خوی گفت: با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و در مواجهه با ادله به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

پاکدل علت قتل را اختلاف حساب قاتل با مقتول عنوان و تصریح کرد: شهروندان همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند.

وی تأکید کرد: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 749519

دیگر خبرها

  • تفکیک نشدن زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • وقوع سیلاب سهمگین در شمال مکه مکرمه
  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم