Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله علوی گرگانی گفت:عده ای با سوء استفاده دست به احتکار می زنند ولی مردم و مسئولان بايد دست به دست هم دهند تا گره از مشکلات باز کنند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آيت الله علوی گرگانی در دیدار امروز با سردار اشتری فرمانده ناجا با اشاره به قاچاق و احتکار عنوان کرد: بايد نيروی انتظامی با دانه درشت ها برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آيت الله علوی گرگانی با اشاره به اينکه بسياری از مشکلات ناشی از مشکل اقتصادی است بیان کرد: مسئولان بايد با دلسوزی تلاش کنند اين مشکلات را هم از ميان بردارند و رفاه بيشتری در جامعه به وجود آيد.

وی اضافه کرد: عده ای با سوء استفاده دست به احتکار می زنند تا قحطی کاذب ايجاد شود ولی مردم و مسئولان بايد دست به دست هم دهند تا گره از مشکلات باز کنند.

انتهای پیام/ح

نیروی انتظامی با دانه درشت ها برخورد کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید سخن بزرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیزظهر سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بهزیستی بوشهر گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار مشکل بود نیاز به احداث آشپزخانه جدید با امکانات کامل بود که در این خصوص تقاضا می شود مسئولان و خیرین در صدد حل این مشکل باشند و این را مد نظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود است نداشتن گاز لوله کشی است که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می شود این مسأله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل این مشکل نیز برآیند و به این مجموعه کمک کند.

وی افزود: در بازدید قبل این مجموعه بلحاظ آب مصرفی دچار مشکل بودند که این مشکل حل شده و از کسانی که در این راستا کمک کردند تقدیر میکنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل پوشاک و مایحتاج غذایی دچار کمبود هایی است که نیاز است از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت

. مهر انگیز خطاب به مسئولین این مجموعه گفت: هر مشکل و کمبودی در این مجموعه باشد به دادستانی اعلام شود تا در این خصوص حمایت های لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید پیرامون موارد دیگری نیز که مطرح شد توصیه های لازم به مسئولان این مجموعه ارایه کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از قسمت های مختلف مرکز نگهداری معلولان بوشهر ضمن تشکراز زحمات و تلاش های مسئولان و کارکنان این مجموعه از نزدیک در جریان کمبود ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

مهر انگیز از تک تک افراد معلول این مجموعه دیدار و با آنها گفتگو کرد و از مسئولان در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

کد خبر 6093075

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال