Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@18:19:11 GMT

سریال جنجالی «ممنوعه» این هفته توزیع می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۴۰۱۳

سریال «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی صادق یاری مدتی پیش در شبکه نمایش خانگی توزیع و پس از عرضه سه قسمت توقیف شد. دلیل توقیف سریال در همان سه قسمت اول این بود که صحنه هایی از آن به دلیل ترویج برخی ناهنجاری ها با واکنش های انتقادی مخاطبان مواجه شد.

پس از انتقادها به این سریال خبری از طرف حسین پارسایی مدیرکل دفتر نمایش خانگی در تاریخ ۲۶ شهریور ماه منتشر شد که در آن آمده بود: «تا اعمال اصلاحات لازم برای پیشگیری از سوتعبیر در مخاطبان و اقشار مختلف جامعه به این سریال اجازه نشر داده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» بنابراین مقرر شد توزیع سریال مدتی متوقف بماند و پس از جرح و تعدیل برخی از صحنه ها و مواردی که برخلاف هنجارهاست دوباره توزیع شود.

بعد از گذشت مدتی از این خبر، ابراهیم داروغه زاده مدیرکل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی پنجم مهر ماه در شبکه خبر از توزیع مجدد «ممنوعه» سخن گفت.

داروغه زاده در سخنانی بیان کرد که «مراحل تولید این سریال متوقف نشده است و از هفته آینده پخش آن آغاز می‌شود. به خاطر ماه محرم و اینکه تمام قسمت‌های ساخته شده باید مورد بازبینی قرار می‌گرفت، در توزیع آن وقفه افتاد. ضمن اینکه یکی دو سکانس در قسمت اول سریال وجود داشت که بهتر بود حذف می‌شد.»

اکنون بیشتر از یک هفته از این خبر می گذرد و قرار بود مشکلات سریال در این مدت برطرف شود تا در این هفته توزیع شود اما هنوز تکلیف اصلاحات و توزیع این سریال مشخص نیست.

در همین زمینه از صادق یاری تهیه کننده سریال درباره آخرین وضعیت اصلاحات و توزیع «ممنوعه» پرسیدیم که وی گفت: فعلا چیزی مشخص نیست با این حال فکر نمی کنم توزیع قسمت جدید این سریال این هفته انجام شود.

وی در پایان درباره اصلاحات انجام گرفته روی سریال نیز اظهار کرد که فعلا بنا ندارد در این باره توضیحی ارایه کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ناهنجاری جامعه محرم مشکلات نیکی کریمی میلاد کی مرام الهه حصاری سریال ممنوعه سریال جنجالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحات امام زمانی؛ برخورد با بی‌حجابان یا دولتمردان؟

قطعا باور دارید که «ان الله لایجری الامور الا باسبابها» و باور دارید که اصلاحات امام زمانی قاعدتا زمانبر و تدریجی است.
بیایید فرض کنیم آقا تشریف آوردند آیا بلافاصله تمام زنان بی حجاب و بدحجاب و شل حجاب تنبیه می شوند؟ یا مردان و زنان اختلاسگر و سوء استفاده چی تنبیه میشوند؟
آیا در اولین سخنرانیها دوچرخه سواری بانوان را محکوم میکنند یا میگویند ای دولتمردان وای مردم قسط و عدالت را بر پای دارید؟
آیا وزرای ارتباطات تمام جهان مامور میشوند فیلترینگ شدیدی اجراکنند و نیروهای انتظامی برفراز بامها دیش های ماهواره را جمع میکنند یا مسئولین موظف به تهیه برنامه های متنوع فرهنگی میشوند تامردم را رشد بدهند؟
آیا بیت المال به سمت طرفداران شان سرازیر میشود یا همه واجدین شرایط ازآن بهره می برند و مکتبی و حزب اللهی و هم خط و چپ و راست با دیگران برابرند؟

ظاهرا در این مملکت عده ای تفکرات خود را دقیقا منطبق بر ایده های امام(عج) میدانند و شاید خود را امام می پندارند و میخواهند قبل از ظهور ان را پیاده کنند ولی اساس حرکت انبیا که مبتنی بر توحید و قسط است رافراموش کرده اند. تا آنجا که مشخص است پس از توحید و پرهیز از شرک نوبت قسط وعدل است ان هم نه در شعار و بلکه در عمل و اگرچنین نباشد جهان امادگی همراهی باامام را نخواهد داشت .
مسئولین محترم و مدعیان دینداری اگر قصد دارند قبل از ظهور منجی به راه ان معصوم بروند بسم الله .... بدون شعار بلکه با عمل پای دروادی برقراری قسط و عدل بنهند. از اختلاف و نفاق و دروغ و شعارزدگی و تهمت و سیاسی کاری و گروه گرایی و چوب لای چرخ یکدیگر گذاشتن و کندکردن جریان توسعه و.... دست بردارند.
مردم خسته اند و نیازبه کمک و رسیدن به آرامش دارند.

* منتشر شده در سایت مبلغ

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902279

دیگر خبرها

  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد
  • اصلاحات امام زمانی؛ برخورد با بی‌حجابان یا دولتمردان؟
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • این صدا سال‌ها در رادیو درخشید/ یک نکته درباره «حشاشین»
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد