Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ طی حکمی از سوی پورشبانان، سرپرست سازمان بهزیستی کشور، شورای سیاست‌گذاری چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم روشندلان جهان اسلام جهت برنامه‌ریزی دقیق و برگزاری هرچه بهتر این مسابقات تشکیل شد.
طی این حکم، غلامرضا عباس‌پاشا، معاون توسعه مدیریت و منابع، حسین نحوی‌نژاد، معاون امور توانبخشی، سیدمحمدرضا هاشمی‌نیا، مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مرکزی حراست، حجت‌الاسلام سیدمهدی سیدمحمدی، مشاور رئیس و سرپرست امور فرهنگی، هادی بهداد، معاون مدیر در امور فرهنگی، ذبیح‌الله روحی، عضو و مشاور فنی و اجرایی و حسین سیف‌اللهی، مسئول واحد قرآن و عترت سازمان به‌عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم روشندلان جهان اسلام انتخاب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می‌شود، طی سه‌سال اخیر همزمان با برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه، مسابقات قرآن ویژه روشندلان نیز به‌همت سازمان بهزیستی کشور برگزار شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی شورای سیاست گذاری مسابقات بین المللی نابینایان جهان اسلام قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات

آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» فردا _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آزمون مشاغل کیفیت بخشی، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن سال گذشته انجام و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

کد خبر 749950

دیگر خبرها

  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات
  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد
  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • چهارمین پیش‌نشست دوازدهمین همایش فلسفۀ دین معاصر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان