Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@23:36:52 GMT

۱۰۳ کیلو‌گرم انواع مواد مخدر در همدان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۴۱۶۲

۱۰۳ کیلو‌گرم انواع مواد مخدر در همدان کشف شد

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۰۳ کیلو‌گرم انواع مواد مخدر در روز‌های اخیر توسط پلیس استان همدان خبر داد. ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ استانها همدان نظرات

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: این محموله شامل 100 کیلو‌گرم تریاک و 3 کیلو‌گرم هروئین است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 100 کیلو‌گرم تریاک از مرز‌های شرقی به همدان در حال حمل بود که از قاچاقچیان یکدستگاه خودرو کشف و یک نفر هم توسط پلیس استان دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: محموله هروئین هم از استان البرز به همدان حمل می‌شد که دراین‌باره 2 نفر قاچاقچی دستگیر و یکدستگاه خودرو توقیف شده است.

وی درباره کشفیات و دستگیری مواد مخدر امسال هم گفت: 5 هزار نفر توزیع کننده و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر و 4 تن مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان به خانواده‌ها توصیه کرد: با هوشیاری بیشتر مانع از افتادن فرزندانشان در دام قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر باشند و با پیگیری آموزش‌های مرتبط با استحکام خانواده و علایم اعتیاد پیشگیری لازم را برای جلوگیری از فروپاشی خانواده انجام دهند.

سردار کامرانی صالح اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر امسال نسبت به سال قبل 2 درصد و دستگیری ها هم در این بازه زمانی 16 درصد افزایش دارد.

انتهای پیام/ن

R41405/P1361/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند