Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@19:20:20 GMT

برق حدود 200 خانوار روستایی گیلان قطع است

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۴۲۴۸

برق حدود 200 خانوار روستایی گیلان قطع است

رشت- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: در حال حاضر برق حدود 200 خانوار روستایی استان در اثر توفان و سیلاب قطع است.

جمشید طالبی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بارش شدید باران همراه با وزش باد و رعد و برق که از غروب جمعه گذشته در استان شروع شد موجب سقوط درختان روی شبکه برق در بعضی نقاط استان و قطع موقت برق در برخی مناطق شد که بلافاصله این مشکل توسط گروه های عملیاتی برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین در شهرستان رودسر بخش کلاچای براثر بارش باران، آبگرفتگی شدید و سیلاب و تخریب راه روستایی و همچنین تخریب درخطوط فشار متوسط (20 کیلو ولت )؛ برق چهار روستا قطع شده بود که با تلاش بی وقفه نیروهای شرکت برق رودسر و کلاچای تا ساعت 12 و 30 دقیقه روز شنبه ( روزگذشته) برق روستاهای چاشت خورلات ، سجیدان و عسکرآباد (رانش زمین داشت) وصل شد.
وی ادامه داد: برق روستای جواهردشت به علت عدم دسترسی به جاده همچنان قطع است که پس از پایین آمدن سطح آب، بلافاصله برای رفع مشکل اقدام خواهد شد.
به گفته طالبی؛ روستای جواهر دشت در حال حاضر خالی از سکنه می باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان تصریح کرد: همچنین در شهرستانهای فومن ، صومعه سرا و اسالم به دلیل سیل شدید و رانش زمین ، شبکه های توزیع برق فشار متوسط (20 کیلوولت) تخریب شد که هم اکنون به دلیل تخریب پل ها و راه دسترسی بر اثر سیلاب و رانش زمین ، در شهرستان فومن روستاهای حیدرآلات ، فوشه ، پرده سر ، رستم بیجار ، در شهرستان شفت روستاهای امامزاده اسحاق و ویسرود و در شهرستان اسالم روستای لاکاتاشون بی برق می باشند .
وی گفت: درحال حاضر در مجموع هشت روستا با حدود 200 خانوار روستایی بی برق هستند که گروه های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان به محل های یادشده اعزام شده اند و به محض بازگشایی راه های دسترسی و پایین آمدن سطح آب ، اقدام به برقدار نمودن این مناطق می نمایند .
طالبی گفت: طی سه روز اخیر، روزانه 120 عملیاتی از سوی شرکت توزیع برق گیلان به نقاط مختلف استان جهت رفع مشکلات ایجاد شده اعزام شده اند .
وی درباره میزان خسارت های ناشی از سیلاب به تاسیسات برق استان گفت: خسارت مالی وارده به شبکه ها و تاسیسات شرکت توزیع نیروی برق گیلان در دست بررسی است .
شرکت توزیع نیروی برق گیلان بیش از یک میلیون و 400 هزار مشترک دارد.
7296 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد گيلان برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است

ایسنا/گیلان رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرده است، گفت: از این تعداد ۴۶ هزار شهید نیروی زمینی است.

سرهنگ محمد یعقوبی ۱۶ اردیبهشت ماه با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین عبادت است، اظهار کرد: شهدا ستارگان آسمان‌هاهستند تا ما راه را گم نکنیم لذا باید با تمسک به وصایای شهدا با توجه به هدفی که برای خدمتگزاری به مردم داریم، گام برداریم.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین حمایت از فرزندان و خانواده‌های شهدا بویژه محافظت در برابر آسیب‌های اجتماعی، افزود: مسئولیتی بر گردن ما است که باید برای فرزندان شهدا پدری کنیم، باید به کسانی که دچار آسیب‌های اجتماعی شده به آنها کمک و حمایت کرده و کمبودها را برای فرزندان شهدا جبران کنیم.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه استان گیلان و شهر رشت شهدای زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، گفت: شهدای شجاع، بزرگوار و خوب که زبان زد کشورهستند و افتخاری برای گیلانیان محسوب می‌شوند که باید به خاطر داشتن چنین شهدای به خودتان ببالید.

سرهنگ با بیان اینکه گیلان هشت هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس دارد، تصریح کرد: از این تعداد چهار هزار شهید، نیروی زمینی است که نشان از رشادت‌های مردم این دیار دارد.

وی با بیان اینکه شهید به واسطه شهید شدن نه تنها خودش پاک می‌شود بلکه در آن محل و مکان که دفن شده آن را پاک می‌کند، خاطرنشان کرد: شهدا واسطه فیض‌ هستند وهم به واسطه شهید شدن محیط و مکان را امن و سالم می‌کنند، اذا بودن شهدا نعمت است.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرده است، گفت: از این تعداد ۴۶ هزار شهید نیروی زمینی است، ماهیانه پنج هزار نفر به ایثارگران مراجعه می‌کنند.

سرهنگ یعقوبی در سازمان ایثارگران دو خط قرمز وجود دارد، تصریح کرد: یکی از این موارد برخورد با کرامت در برابر خانواده‌های اثیارگران است و نه قدرت، خانواده شهدا و جانبازان باید از منظر قدرت با ما صحبت کنند. ۲۵۰ هزار جانباز در نیروی زمینی هستند و در این فضای کاری که وجود دارد ما خدمت رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌