Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه روح‌الله از اجرای طرح «جهاد روشنایی» در استان مرکزی به عنوان پایلوت کشوری خبر داد. ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، مهدی لطیفی از اجرای طرح "جهاد روشنایی" در استان مرکزی خبر داد و اظهار داشت: طرح جهاد روشنایی با هدف توسعه نیروگاه‌های تولید برق خانگی با استفاده از پنل های خورشیدی، در مناطق کم برخوردار به همت بسیج مهندسین صنعت استان اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح در سطح استان مرکزی به عنوان استان پایلوت در کشور اجرایی خواهد شد و در نظر داریم تا پایان سال در قالب این طرح، در شهرستان‌های استان 30 نیروگاه 5 کیلووات ساعت خورشیدی را راه‌اندازی کنیم.

مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه روح‌الله تصریح کرد: با استفاده از نرژی خورشیدی که یک انرژی تجدیدپذیر است بخشی از انرژی مناطق محروم کشور را تامین خواهیم کرد.

لطیفی عنوان کرد: در صورت موفقیت این طرح در سال آینده به عنوان یکی از طرح‌های ابلاغی و اعزامی بسیج مهندسین صنعت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به میزان اعتبارات تخصیص یافته به این طرح گفت: اعتبارات لازم برای اجرای این طرح از سوی بانک‌های عامل مهر اقتصاد ایران و انصار و همچنین بسیج سازندگی، کمیته امداد و سازمان بهزیستی تامین می‌شود.

مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه روح‌الله خاطرنشان کرد: بسیج مهندسین صنعت در اجرای این طرح تنها کار شناسایی ونیازسنجی و معرفی افرادی که برای این منظور اعلام آمادگی کرده‌اند را برعهده دارد و همچنین مباحث فنی این پنل‌های خورشیدی را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ن

R41371/P1361/S6,73/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت استاد مرتضی مطهری (در ۱۲ اردیبهشت ماه) ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج امسال نامگذاری شده است.

او ادامه داد: بزرگداشت شهید آیت الله مرتضی مطهری بهترین موقعیت برای ارج نهادن به جایگاه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی افزود: به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۱۰۰ برنامه توسط مجموعه عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه اعم از دیدار از ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدای مربی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان عقیدتی سیاسی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • گرامیداشت روز معلم
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان