Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد اصغری‌مقدم گفت که بضاعت تیم سن‌ایچ از لحاظ بازیکن و شرایط مالی، آنقدر قوی نیست که بخواهد روی آن حساب کند. ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

جواد اصغری‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی 3 بر یک تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه مقابل ارژن شیراز اظهار داشت: ارژن تیم خوبی بود و امسال هم نسبت به سال‌های گذشته عملکرد متفاوتی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم تیم جوان و با انگیزه‌ای در اختیار داریم و با ارائه بازی خوب، به سه امتیاز مسابقه دست یافتیم. تلاش می‌کردیم گل نخوریم یا کم گل بخوریم که این اتفاق رخ نداد و سه بر یک پیروز شدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تیمش چه هدفی برای لیگ برتر امسال دارد، تصریح کرد: هدف ما و باشگاه سن‌ایچ، رسیدن به جمع هشت تیم پایانی و مرحله پلی‌آف است و در همین راستا تلاش می‌کنیم. نیمی از بازیکنان سن‌ایچ بومی بوده و برای سال اول در لیگ برتر بازی می‌کنند. به همین خاطر نمی‌توانیم برای قهرمانی رقابت کنیم.

سرمربی-بازیکن تیم سن‌ایچ ساوه در مورد شرایط تیمش از لحاظ بازیکن و وضعیت مالی باشگاه خاطرنشان کرد: بضاعت مالی و بازیکنی ما آنقدر قوی نیست که روی آن حساب کنیم. بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند که اکنون به رتبه چهارم جدول رسیدیم. تلاش می‌کنیم این روند را ادامه دهیم و بهتر نتیجه بگیریم.

پیروزی سن‌ایچ در آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال + نتایج کامل دیدارهای هفته

 

اصغری‌مقدم درباره برنامه‌ریزی و برگزاری مسابقات و نارضایتی خود نسبت به کیفیت پایین توپ بازی‌ها به تسنیم گفت: ما و مربیان دیگر چقدر بگوییم توپ خراب است. هر چقدر در این باره صحبت کنیم، تفاوتی ندارد و دیگر در این باره صحبت نمی‌کنم چون مجبوریم لیگ را با این توپ ادامه دهیم.

وی با انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای تیم سن‌ایچ اظهار داشت: ساوه دو تیم دارد و سازمان لیگ به جای اینکه هر هفته بازی یک تیم را در این شهرستان برگزار کند، هر دو بازی تیم‌های ساوه‌ای در برخی هفته‌ها در ساوه برگزار می‌شود. به همین دلیل ما یک روز دیرتر به میدان رفتیم. پنجشنبه باید در ساری به مصاف تیم شهروند برویم و فرصت کمی برای ریکاوری داریم. برنامه‌ریزی مسابقات برای ما خوب نیست.

«تا انتقادی می‌کنیم و مثلاً می‌گوییم توپ خراب است، می‌گویند کارتش را بگیرید، مگر الکی است که کارت را بگیرند؟!»، سرمربی سن‌ایچ ساوه با بیان این جمله گفت: اگر صحبتی کنیم، می‌گویند شما مربی-بازیکن هستی و حق نداری فلان کار را انجام دهی. نمی‌دانم چرا برخی می‌خواهند در کار ما دخالت کنند. کارت من به عنوان بازیکن صادر شده است. با این وجود ما مطابق برنامه پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم به هدف باشگاه نزدیک شویم.

انتهای پیام/

R1402/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال فوتسال فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوش فوتسال: ما ایرانیم و عاشق فینال پرتماشاگر

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: تیم ما عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران است و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

به گزارش ایسنا، محمدحسین درخشانی بازیکن تیم ملی فوتسال در نشست خبری قبل از بازی فینال جام ملت های آسیا با تایلند اظهار کرد: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسئولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

او گفت: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

درخشانی با بیان اینکه فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است گفت: امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

او گفت: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • ملی‌پوش فوتسال: ما ایرانیم و عاشق فینال پرتماشاگر
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم