Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@11:00:44 GMT

معرفی مدیرکل جدید بانک قوامین در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۴۷۵۴

معرفی مدیرکل جدید بانک قوامین در ایلام

پول‌نیوز - طی حکمی از سوی مدیرعامل بانک قوامین محسن رجبی به عنوان مدیرکل شعب استان ایلام معرفی گردید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، طی مراسمی با حضور سردار یاری فرمانده انتظامی استان ایلام، روسای حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام، فرماندهی مرزبانی استان و تعدادی از روسای شعب و مدیران ستادی استان ایلام ضمن تقدیر از زحمات آقای مهرداد علیزاده، آقای محسن رجبی به عنوان مدیرکل جدید استان ایلام معرفی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




بنابراین گزارش، در این مراسم ابتدا فرمانده انتظامی استان ایلام طی سخنانی ضمن تشکر از زحمات کارکنان بانک قوامین خدمات ارائه شده توسط این بانک به کارکنان ناجا را قابل تقدیر دانستند.

سردار یاری با اشاره به تلاش های دشمنان برای آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم گذاشتن در راه شهداء و راه امام (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را موجب خنثی شدن هر گونه توطئه ی دشمنان دانستند.

در ادامه دکتر تقی نتاج ضمن تبریک هفته ی ناجا با اشاره به برخی تحولات اقتصادی روز و اتفاقات اخیر در بازار ارز و سکه عوامل مختلفی را در وضعیت اقتصادی امروز کشور دخیل دانستند.

در پایان مراسم مدیرعامل بانک قوامین ضمن تقدیر از زحمات آقای مهرداد علیزاده؛ آقای محسن رجبی را به عنوان مدیرکل جدید شعب استان ایلام معرفی و برای ایشان و مجموعه ی همکاران بانک قوامین در استان ایلام آرزوی پیروزی و موفقیت نمودند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک قوامین استان ایلام مدیرکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # سید جواد هاشمی ، مهران رجبی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان