Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی در گفتگو با خبرنگار مهر به برگزاری چهارمین دوره انتخابات سرا سری کانون مداحان و شعرای آئینی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: کانون مداحان و شعرای آئینی تشکلی از منتخبان مداح و شعرایی که بر اساس فرآیند انتخابات، هر چهار سال یکبار تعیین می‌شوند. 

وی به اهداف برگزاری این انتخابات اشاره کرد و گفت: این انتخابات تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی به تدبیر امور مداحان و شعرای آئینی مطابق اهداف و مأموریت های مندرج در اساسنامه کانون مداحان و شعرای آئینی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه سیاست‌گذاری و برنامه ریزی برای ساماندهی مداحان و شعرای آئینی، تعیین ضوابط و چارچوب‌های مداحی و نظارت بر عملکرد تخصصی مداحان و شعرای آئینی از اهداف کانون مداحان و شعرای آیئنی ست، گفت: تغذیه فکری و طراحی برنامه‌های آموزشی باهدف رشد  پرورش نیروهای مستعد، بسترسازی و ایجاد زمینه برای افزایش تعامل جامعه مداح با دستگاه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی، آسیب‌شناسی و آسیب زدایی مداحی و شعر از حیث محتوا، الحان، اشعار و هدایت فعالیت‌های تبلیغی مداحان و شعرای آئینی در جهت نیل به اهداف انقلاب اسلامی از اهداف دیگر  شکل گیری  کانون مداحان و شعرای آئینی است. 

مصائبی به مراحل و سطوح انتخابات کانون اشاره کرد و گفت: انتخابات سرا سری کانون‌های شهرستانی، که در انتخابات این کانون‌ها ماد حین که در سامانه طوبی ثبت‌نام کردند و با رأی مخفی به داوطلبین تأیید صلاحیت شده رأی می‌دهند. 

معاون فرهنگی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: شهرستان‌هایی که ۲۰ تا ۲۰۰ مداح و شاعر آئینی دارند ۷ نفر عضو اصلی  و۵ نفر مداح و دو نفر شاعر آئینی و سه نفر عضو علی‌البدل که شامل دو نفر مداح و یک نفر شاعر آئینی است. 

مصائبی ابراز کرد: برای شهرستان‌هایی که ۲۰۱ تا ۴۰۰ مداح و شاعر آئینی دارند ۹نفر عضو اصلی و سه نفر عضو علی‌البدل و برای شهرستان‌هایی که ۴۰۱ تا ۶۰۰مداح و شاعر آئینی دارند ۱۱ نفر عضو اصلی و ۵ نفر عضو علی‌البدل وشهرستان‌هایی که بیش از ۶۰۱ مداح و شاعر آئینی دارند ۱ نفر عضو اصلی و ۵ نفر عضو علی‌البدل خواهد بود. 

وی افزود: ثبت‌نام برای این انتخابات از ۱۵ مهر شروع و تا ۳۰ مهر ادامه دارد و انتخابات هم ۳۰ آبان ماه سال جاری در ادارات تبلیغات اسلامی استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود. 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: مادحینی که در این انتخابات شرکت می‌کنند باید التزام عملی به ولایت‌فقیه، تابعیت جمهوری اسلامی، رعایت شئون اسلامی و اخلاقی، حداقل سن ۲۲ و حداکثر سن۶۵ سال، تأهل، داشتن کارت مداحی سطح‌بندی شده از سامانه طوبی، حداقل سطح تحصیلات دیپلم و توانایی جسمی و فرصت کافی جهت انجام مأموریت های محوله شرایط لازم برای ثبت نام در انتخابات می‌باشد و مادحین طی دوره چهارساله انتخاب می‌شوند و تایید اصلی انتخابات از سوی مرکز است. 

کد خبر 4423025

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی مداحان بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد اربعین حسینی شیراز شهرکرد یاسوج گردشگری خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

به گزارش مشرق، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است