Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@12:21:00 GMT

امنیت همه جانبه‌ای در فارس حكم‌فرماست

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۵۳۸۶

امنیت همه جانبه‌ای در فارس حكم‌فرماست

به گزارش ایكنا از فارس، علی القاصی‌مهر، رئیس كل دادگستری فارس امروز، 15 مهرماه در نشست مشترك مسئولان قضائی و انتظامی این استان كه به‌مناسبت هفته ناجا برگزار شد، افزود: با وجود اقدامات و مسئولیت‌های بسیار سنگین نیروی انتظامی، لازم است كه هر سال یك هفته به نیروی انتظامی اختصاص داده شود و هفته ناجا فرصت بسیار مناسبی برای ارائه عملكرد و اقدامات این مجموعه و تجلیل از زحمات و تلاش‌های كاركنان نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مجموعه نیروی انتظامی بی شك نقشی اساسی در برقراری نظم و امنیت، آرامش و آسایش مردم دارد؛ هر جا كه ناامنی به ذهن آید، بلافاصله همه توجه‌ها به سمت ناجا می‌آید ولی وقتی كه جامعه در آرامش و آسایش به سر می‌برد، كمتر به خدمات، جایگاه و نقش نیروی انتظامی در جامعه توجه می‌شود.
رئیس كل دادگستری استان فارس گفت: امروز صیانت از جان، اموال و نوامیس مردم كه مهم‌ترین موضوعات اساسی یك جامعه به شمار می‌رود، در گرو اقدامات نیروی انتظامی است.
القاصی‌مهر تأكید كرد: امروز در شرایطی به سر می‌بریم كه در همه نقاط ایران امنیت همه جانبه‌ای وجود دارد و باید قدردان این امنیت موجود كه حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی دستگاه‌های امنیتی و نیروی انتظامی است، باشیم.
وی با بیان اینكه در استان فارس امنیت همه جانبه‌ای حكم فرما است، گفت: در سال‌های دور، شرارت‌های زیادی در استان فارس رخ می‌داد كه با اقدامات خوب نیروی انتظامی استان در سال‌های اخیرعوامل ناامنی برچیده شد .
رئیس كل دادگستری استان فارس گفت: در مدتی كه سردار گودرزی مسئولیت فرماندهی انتظامی استان فارس را بر عهده دارند، هماهنگی و همدلی بسیار خوب و مطلوبی بین دستگاه قضائی و پلیس در سطح استان وجود دارد كه یك دوران طلایی را رقم زده است.
القاصی‌مهر در پایان ضمن تبریك هفته ناجا به كلیه كاركنان انتظامی استان فارس، گفت : حضور و تدابیر ارزشمند سردار گودرزی هم در بین مجموعه كاركنان انتظامی و هم در ارتباط با سایر دستگاه‌ها و نهادهای جامعه ستودنی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي امنيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی