Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@15:51:50 GMT

نامگذاری 3 لغایت 13 آبان تحت عنوان دهه استکبارستیزی

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۵۶۳۷

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 15 مهر در چهارمین نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان، با تبریک هفته ناجا و تسلیت ایام محرم و صفر، اظهار کرد: امیدوارم خداوند همه ما را از رهروان سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله ‌الحسین(ع) قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تبلیغات منفی رسانه‌های بیگانه علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی با اقتدار و قدرت ویژه‌ای که دارد به حیات طیبه خود ادامه می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به اینکه توطئه پی در پی دشمنان و معاندان علیه نظام نشان دهنده حیات و زنده بودن انقلاب اسلامی است، بیان کرد: امسال در حالی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که کوله‌باری از تجربه‌های گرانبهای مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی را به همراه داریم.

حجت‌الاسلام اشجری، با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هنوز از شکست‌های گذشته خود عبرت نگرفته اند، تصریح کرد: دشمنان همچنان به ‌دنبال نفوذ و رخنه در بنای مستحکم انقلاب اسلامی هستند و راهکارهای جدید را به محک می‌گذارند.

حیات انقلاب اسلامی منوط به مبارزه با استکبار جهانی است

وی مردمی بودن، اسلامی بودن و استکبارستیزی را از ویژگی‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: حیات انقلاب اسلامی منوط به مبارزه با استکبار جهانی به ‌ویژه آمریکای جهانخوار و رژیم صهیونیستی خون‌آشام است. بنابراین ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم، تشکیک در اصول، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و هجمه به ایمان و اعتقاد مردم به ‌ویژه جوانان از محوری‌ترین تهاجمات عقیدتی دشمن است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به توهین‌های پی در پی رئیس جمهور آمریکا و رئیس جمهور رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: در یوم الله 13 آبان که به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، مردم ایران تودهنی محکمی به رئیس جمهور آمریکا و رئیس جمهور رژیم صهیونیستی خواهند زد.

حجت‌الاسلام اشجری، با تاکید بر لزوم استفاده از فرصت ها به ویژه ماه‌های محرم و صفر جهت بهره‌برداری از ظرفیت مساجد، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و بقاع متبرکه، گفت: سخنرانان می‌توانند نقش بسیار پر رنگی در ارتقای آگاهی مردم ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه 3 لغایت 13 آبان دهه استکبارستیزی نامگذاری شده است، اظهار کرد: ظرفیت استفاده از دهه مذکور برای اجرای برنامه‌های مختلف در مراکز آموزشی و دانشگاهی وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان اعلام شد. نواب تازه قلعه به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی مردان و ماهرخ دانشی به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی زنان قرار است در مسابقات پیش رو هدایت تیم های ملی را به عهده داشته باشند.

ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا در هر ۲ بخش زنان و مردان از مهم‌ترین رویدادهای ملی پوشان کبدی است.

این بازی‌ها قرار است طی روزهای ۲۱ لغایت ۳۰ نوامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آبان لغایت ۱۲ آذر ۱۴۰۳) بطور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار شود ورزشکاران آسیایی در ۳۶ رشته اصلی و ۲ رشته نمایشی و در قالب ۳۶۵ رویداد به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6086441

دیگر خبرها

  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • مشاهده ۴ راس مرال در جنگل های هیرکانی گیلان
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد/نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج بنام آرمان بنفشی
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند