Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما ، یکی از شبکه های تلویزیونی رژیم صهیونیستی محتوای گفتگوی تلفنی تنش آلود رئیس جمهوری مصر و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی را که طی آن محمود عباس با درخواست عبد الفتاح سیسی با لغو تحریمهای غزه به شدت مخالفت کرده است ، فاش کرد.
پایگاه خبری عربی 21 گزارش داد: کانال عبری زبان «مکان» گزارش داد: این مکالمه تلفنی که معلوم نیست چه زمانی بوده، مکالمه پر تنشی بود زیرا عبدالفتاح السیسی از محمود عباس خواست تحریم های نوار غزه را لغو کند اما محمود عباس با قاطعیت با این خواسته مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کانال عبری زبان مکان با اشاره به اینکه عبدالفتاح السیسی به محمود عباس گفته است هر گونه اقدام اضافی ضد نوار غزه، برای امنیت ملی مصر خطرناک است تأکید کرد : محمود عباس گفته است «با وجود فشارهای مصر، قصد ندارد از موضع خود در قبال لغو تحریم های غزه عقب نشینی کند».
محمود عباس در پاسخ به السیسی گفته است:«نه من و نه اقدامات من، خطری را متوجه امنیت ملی مصر نمی کند بلکه تشکیل کشور اخوان المسلمین در غزه (به عنوان نسخه حماس) برای امنیت ملی مصر خطرناک است.»
این کانال عبری زبان توضیح داد که السیسی با سکوتش به این سخنان واکنش نشان داده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: السيسي عباس تنش گفتگو غزه افشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 سی ان ان گزارشی از موشک‌های ایران که به سمت اسرائیل شلیک شد و ابعاد رویارویی نظامی ایران و اسرائیل پخش کرده است. در بخشی از این گزارش سردار علی بلالی مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه با خبرنگار سی ان ان گفت و گو می‌کند و بخشی از مواضعش را به انگلیسی می‌گوید. او در پاسخ به دقت این موشک‌ها و خطای برخورد می‌گوید کمتر از پنج متر. این گزارش جالب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آسمان خوزستان مه‌آلود می‌شود/ ورود سامانه جدید بارشی به استان
  • تحلیلگر صهیونیست: محمود عباس ۲ بار دیدار با بلینکن را رد کرد
  • گفتگوی اختصاصی با جاوید مرتمی پیشکسوت فوتبال مازندران
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • «شهر آفتاب مهتاب» اتفاقی آوانگارد در تئاتر دهه ۴۰
  • (عکس) ترسناک، وهم‌آلود و اسرارآمیز؛ دریاچه ارواح کجاست؟
  • افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند
  • افشای مدرک تحصیلی رائفی پور /نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی /معدل کارشناسی چند بود؟
  • اهالی رسانه و تپق‌های زبان معیاری