Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@19:53:17 GMT

اکران ویژه مستند «برسد به دست آقای بنان»

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۵۹۷۰

اکران ویژه مستند «برسد به دست آقای بنان»

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ اکران ویژه این فیلم با حضور سپیده خداوردی بازیگر سینما، نوازنده و مدرس موسیقی امروز یکشنبه پانزدهم مهرماه ساعت 20 در خانه هنرمندان تهران برگزار خواهد شد.

«برسد به دست آقای بنان» مستندی 87 دقیقه­ای است که در آن به زندگی و آثار استاد غلامحسین بنان پرداخته شده است و کوشیده است که از خلال گفتگو با نزدیکان، دوستان و چهره ­های موسیقی کشور تصویری ماندگار از استاد بنان ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند از 26 اردی­بهشت ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شده و مخاطبان بسیاری تا به امروز به تماشای این مستند پرتره که تنها مستند ساخته شده درباره زندگی استاد بنان است، نشسته ­اند.

عوامل مستند «برسد به دست آقای بنان» عبارتند از: کارگردان،تهیه‌کننده و تدوین­گر: زهره محقق، مشاور کارگردان: لقمان یداللهی، مدیر تصویربرداری: سید محمود موسوی، صدابردار: احسان حیدری، عکاس: زنده ­یاد نیلوفر حسنی، طراح کاور و پوستر: صباجعفری، مریم ساربان‌ها، مشاور رسانه­ ای: سعیده الله­ دادی.

انتهای پیام/

279 / 279 برسد به دست آقای بنان مستند زهره محقق خانه هنرمندان اکران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: برسد به دست آقای بنان مستند خانه هنرمندان اکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستگاری در ضیافت پنالتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، تیم های لیگ یکی چادرملوی اردکان و مس کرمان در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند.

این تیم مس کرمان بود که در دقیقه ۸۴ موفق شد از روی نقطه پنالتی به گل برسد و در حالی که خود را آماده صعود به مرحله بعد کرده بودند، چادرملو در لحظات پایانی به گل رسید.

گل مساوی این دیدار توسط ابراهیم رضازاده در دقیقه ۹۴ وارد دروازه تیم میزبان شد تا این دیدار به وقت‌های اضافی برسد.

تلاش دو تیم در وقت‌های اضافه نیز بی نتیجه بود تا تکلیف تیم صعود کننده به ضربات پنالتی برسد.

سرانجام این تیم چادرملو بود که همه ضربات خود را وارد دروازه کرد و در مقابل یکی از ضربات مس کرمان به ثمر نرسید تا اردکانی‌ها با ذوب مس در خانه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

دیگر خبرها

  • رستگاری در ضیافت پنالتی
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • تصویر دیده نشده از استاد بنان، ۶۸سال قبل!
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد