Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد پاک پور ظهر امروز در رزمایش محرم که در ارتفاعات شاهو برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران گفت: امروز مرحله نهایی رزمایش محرم دو که قریب به یک هفته از آغاز آن می گذرد در منطقه شاهو در محدوه شهرستان کامیاران اجرا می شود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران عنوان کرد: مراحل مربوط به دفاع شهری و اغتشاشات در طول هفته انجام شده و فراخوان های مورد نیاز بسیج انجام گرفته و امروز مرحله نهایی آن در این ارتفاعات انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منطقه شاهو منطقه پیچیده جغرافیایی است که هفت تا هشت سال قبل پاسگاه و جاده ای در آن وجود نداشت و میدان تاخت و تاز ضدانقلاب بود.

سردار پاک پور گفت: از کوهسالان تا روانسر جاده و پاسگاه هایی به منظور تامین امنیت ایجاد شده اند.

فرمانده نیرو زمینی سپاه پاسداران اظهار داشت: رزمایش محرم یک سال گذشته در منطقه اشنویه آذربایجان غربی برگزار شد و محرم دو در شهرستان کامیاران برگزار می شود.

وی گفت: لشکر ۲۲ بیت المقدس کردستان، سپاه کامیاران، مریوان و سروآباد، یگان هوانیروز سپاه پاسداران یگان زرهی تیپ امام زمان (عج) و بسیجیان بومی که در گردان ها سازمان دهی شده اند در رزمایش حضور دارند.

وی به اهداف برگزاری رزمایش اشاره کرد و گفت: دو هدف عمده از رزمایش در مناطق امنیتی تجربه نیرو های آموزش دیده در میدان عمل و آشنایی نیرو های حاضر با مناطق مورد علاقه عوامل ضد انقلاب است که هماهنگ بودن واحد ها از اهمیت خاصی در رزمایش ها برخوردار است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد