Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@14:23:46 GMT

کمربندی نوشهر – چالوس مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۶۴۷۵

کمربندی نوشهر – چالوس مسدود شد

رکنا: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از انسداد محور کمربندی "نوشهر – چالوس" به علت طغیان رودخانه تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش رکنا،سرهنگ علیرضا قدمی گفت: با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلاب در شهرستان‌های غرب استان مازندران، شب گذشته به علت طغیان رودخانه و آسیب دیدگی قسمتی از پل Bridge ارتباطی "موسی آباد" در محور کمربندی "نوشهر – چالوس" که از پل‌های قدیمی بوده تخریب و راه ارتباطی این محور مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس Police راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه در این حادثه Incident یک دستگاه کامیون به داخل رودخانه سقوط Fall کرد، افزود: این حادثه خوشبختانه خسارت جانی نداشته است.

سرهنگ قدمی با اشاره به تلاش سازمان‌ها و دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای بازگشایی این محور از رانندگان وسایل نقلیه خواست؛ با توجه به تعیین محور جایگزین (داخل شهر) با رعایت قوانین و مقررات پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز پل Bridge پلیس Police حادثه Incident سقوط Fall استان مازندران پلیس راه فرماندهی انتظامی رودخانه چالوس نوشهر عکس ایران مرد فیلم قتل زن دختر بازداشت سقوط پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند

سرهنگ علی درویشی گفت : به دنبال کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در این شهرستان ، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران، اعضای این شرکت هرمی که با اجاره منزلی در منطقه اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می کردند شناسایی شدند.

وی اظهار کرد : پس از هماهنگی قضائی،کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم های عملیاتی، ۲۲ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نوشهر گفت : در بازدید از مکان های فعالیت این افراد ، سیستم رایانه ای ، جزوات و کتاب های آموزشی به دست آمد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

درویشی با اشاره به این که وعده‌ سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا مهم ترین شگرد شرکت‌ های هرمی است از شهروندان خواست ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت ها و تامل در انجام معاملات وسوسه‌ انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان نوشهر با جمعیتی ۱۴۰ هزار نفر از سه نقطه شهری و ۱۲۰ نقطه روستایی در غرب مازندران قراردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد