Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «سعید محمد» برگزیده همایش برترین مدیران جهادی در عرصه سازندگی کشور در سال ۱۳۹۴ و برنده تندیس برنز جایزه بین المللی پروژه برتر در سطح مگا پروژه‌ها از انجمن بین المللی مدیریت پروژه (IPMA) در سال ۲۰۱۴ می‌باشد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» با صدور حکمی دکتر «سعید محمد» را به سمت فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر سعید محمد متولد سال ۱۳۴۷ در تهران و دارای مدرک تحصیلی دکترای مهندسی عمران (گرایش راه و ترابری) از دانشگاه تربیت مدرس تهران در سال ۱۳۸۸ می‌باشد.

دکتر محمد از سال ۱۳۶۶ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد و دارای سوابق مدیریتی و اجرایی متعددی در شرکت‌ها و موسسات اقماری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و بنیاد تعاون سپاه است؛ وی از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۳ مدیرعامل گروه سپاسد – وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بود.

از سوابق علمی وی عضویت در انجمن تونل ایران از سال ۱۳۸۸ تاکنون، عضویت در هیأت علمی دانشگاه امام حسین (ع) از سال ۱۳۸۹ تاکنون و عضویت در نظام مهندسی استان تهران از سال ۱۳۷۵ تاکنون را می‌توان نام برد.

فرمانده جدید قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در سال ۲۰۱۴ موفق به کسب تندیس برنز جایزه بین المللی پروژه برتر در سطح مگا پروژه‌ها از انجمن بین المللی مدیریت پروژه (IPMA) شد.

همچنین کسب تندیس بلورین جایزه ملی پروژه برتر در سطح مگا پروژه‌ها از انجمن ملی مدیریت پروژه ایران در سال ۱۳۹۲، کسب لوح تقدیر جایزه تعالی منابع انسانی از انجمن ملی منابع انسانی ایران در سال ۱۳۹۳، کسب رتبه دوم در جایزه ملی مدیریت دانش (MAKE) در سال ۱۳۹۳، کسب لوح تقدیر حامیان زمین از اجلاس جهانی حامیان زمین سال ۱۳۹۲، کسب لوح تقدیر از وزیر نیرو در جشن خودکفایی صنعت سدسازی در سال ۱۳۹۱، برگزیده در همایش برترین مدیران جهادی در عرصه سازندگی کشور در سال ۱۳۹۴ دیگر جوایز و افتخارات کسب شده توسط دکتر محمد است.

از سوابق علمی و پژوهشی دکتر محمد هم می‌توان به تالیف کتاب‌های «تاثیر الیاف فولادی در کنترل ترک‌های کششی بتن»، «مدیریت طرح‌های عمرانی»، «طراحی و اجرای روسازی بلوکی بتنی»، «انتخاب، طراحی و اجرای خط با دال بتنی در خطوط قطار شهری» و «بهسازی خاک با نگرشی ویژه به سد‌های خاکی»؛ همچنین ترجمه دو کتاب «زمین شناسی مهندسی در کارست» و «کاربرد بتن غلطکی» اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر جعفری سعید محمد سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در اراک کلید خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محسن کریمی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میدان بزرگ جهاد و خدمت به مردم و مروج معرفت، ایمان، فرهنگ اسلامی است و قلمرو فعالیت‌های سپاه معادل قلمرو انقلاب اسلامی است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به نیازهای کشور همه توان خود را به میدان آورده و در راستای تحقق ایران قوی شبانه روزی تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به موفقیت‌های شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی در اجرای طرح‌های مسکن گفت: رویکرد سپاه در ساخت مسکن، فعالیت جهادی است که در استان مرکزی به همت جهاد خانه سازی پروژه عظیم شهید سلیمانی اراک کلید خورده و اتفاقات بزرگی در این راستا انجام شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: پروژه مسکونی ۱۳۴۲ واحدی در شهرک شهید سلیمانی اراک که فاز اول آن در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور وزیر کشور مورد بهره برداری قرار گرفت و فاز اول و دوم آن در مجموع ۶۴۰ واحد و فاز سوم آن ۷۰۰ واحد است و امروز با حضور مسؤولان کشوری و به طور همزمان در سراسر کشور عملیات اجرایی فاز سوم پروژه آغاز شد.

سردار کریمی ادامه داد: فاز دوم پروژه شهید سلیمانی هم اکنون پیشرفت ۸۰ درصدی دارد و با کار جهادی در حال پیشرفت است و تلاش است در کمترین زمان ممکن تحویل متقاضیان شود.

وی گفت: جهاد خانه سازی استان مرکزی در طی سالیان اخیر با اجرای پروژه‌های موفق در سطح کشور رتبه‌های برتر کسب کرده و در راستای اجرای پروژه شهید سلیمانی مسؤولان استان مرکزی توسط فرمانده کل سپاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: پروژه شهید سلیمانی به عنوان یک الگو در ساخت مسکن و شهرک سازی مطرح است چراکه علاوه بر جهادی عمل کردن تمامی استانداردهای لازم با دقت انجام شده است.

گفتنی است در این آئین که با حضور مسؤولان و فرماندهان نظامی و انتظامی کشور همراه بود آئین افتتاح ۶۰۹۴ واحد مسکونی افتتاح و عملیات اجرایی ۱۴۰۶۵ واحد مسکونی نیروهای مسلح آغاز شد که سهم استان مرکزی در این افتتاح ۱۴۴ واحد و آغاز عملیات اجرایی ۷۰۰ واحد مسکونی بود.

کد خبر 6056475

دیگر خبرها

  • محمدصادق سیف درگذشت + سوابق
  • پروژه راه آهن خرم‌آباد تعطیل شد
  • فعالیت بیش از ۲۸۰۰ جهادگر ماه رمضان و نوروز در خراسان جنوبی
  • فعالیت ۳۲۲ گروه جهادی طی ایام نوروز در خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی سوابق تحصیلی در پیام نور خوزستان
  • آمادگی پدافند هوایی کشور برای تامین امنیت آسمان کشور
  • غیورمردان پدافند هوایی با هوشیاری کامل، امنیت آسمان کشور را تأمین می‌کنند
  • عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در اراک کلید خورد
  • عملیات اجرایی پروژه ۳۰۰ واحدی نیرو‌های مسلح در شیراز آغاز شد
  • عملیات اجرایی پروژه ۳۰۰ واحدی نیروهای مسلح در شیراز آغاز شد