Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@18:22:25 GMT

انسداد کمربندی نوشهر – چالوس به علت طغیان رودخانه

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۶۸۸۶

ساعت 24-رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از انسداد محور کمربندی "نوشهر – چالوس" به علت طغیان رودخانه تا اطلاع ثانوی خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی گفت: با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلاب در شهرستان‌های غرب استان مازندران، شب گذشته به علت طغیان رودخانه و آسیب دیدگی قسمتی از پل ارتباطی "موسی آباد" در محور کمربندی "نوشهر – چالوس" که از پل‌های قدیمی بوده تخریب و راه ارتباطی این محور مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه در این حادثه یک دستگاه کامیون به داخل رودخانه سقوط کرد، افزود: این حادثه خوشبختانه خسارت جانی نداشته است.

سرهنگ قدمی با اشاره به تلاش سازمان‌ها و دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای بازگشایی این محور از رانندگان وسایل نقلیه خواست؛ با توجه به تعیین محور جایگزین (داخل شهر) با رعایت قوانین و مقررات پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کرج ـ چالوس بسته شد

رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج ـ چالوس ، این محور به مدت سه روز بسته است . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه های ریزشی انجام شده است.

وی اضافه کرد: انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در 2 مسیر رفت و برگشت از ساعت 9 الی 15 از امروز به مدت سه روز صورت می گیرد.

سرهنگ کرمی گفت: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • انسداد محور کرج – چالوس