Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان معتقد است حریف تیم ایران تیمی یکپارچه و بهتر از کامبوج است. ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال ورزش زنان نظرات

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، آذر همایون‌پور با اشاره به سطح پایین بازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان مقابل کامبوج اظهار داشت: با این تیم در رقابت‌های کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک و همچنین تورنمنت تایلند رقابت کرده و این تیم را با اختلاف زیادی شکست داده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار نیز پیش‌بینی می‌کردیم کامبوج را شکست دهیم.

وی افزود: در این مسابقه به سایر ورزشکاران فرصت بازی دادیم و ترکیبی را که می‌خواهیم در بازی مقابل افغانستان استفاده کنیم، محک زدیم.

مهسا سعادت: امیدوارم ژاپن را شکست دهیم/ همه به دنبال کسب نتیجه هستند

 

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان درخصوص استفاده از همه بازیکنان تیمش مقابل کامبوج گفت: معمولاً در ابتدای مسابقه، فشار بازی زیاد است تا رقبا به شناخت کافی از یکدیگر دست یابند. وقتی تیم‌ها متوجه شدند با چه سیستمی بازی می‌کنند و فاصله امتیاز زیاد شد، از فرصت استفاده می‌کنند که ما هم از این فرصت استفاده کردیم.

همایون‌پور درباره رقابت‌های دور دوم اظهار داشت: دو تیم صدرنشین دو گروه یعنی چین و ژاپن به صورت مستقیم به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا می‌کنند، اما تیم‌های دوم و سوم هر گروه، شانس مجددی دارند تا به صورت ضربدری رقابت می‌کنند تا فرصت دوباره‌ای به تیم‌های سوم داده شود. با این شرایط، ما روز سه‌شنبه به مصاف افغانستان می‌رویم و تایلند با کامبوج بازی می‌کند.

وی درباره تیم افغانستان گفت: با این تیم پیش از این بازی کردهایم و پیروز شده‌ایم. امیدوارم در این بازی هم پیروز شویم.

انتهای پیام/

R1015145/P1435/S3,31,32,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ورزش بانوان ورزش بانوان تیم ملی بسکتبال با ویلچر بسکتبال با ویلچر ایران بازی‌های پاراآسیایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش بانوان ورزش بانوان تیم ملی بسکتبال با ویلچر بسکتبال با ویلچر ایران بازی های پاراآسیایی ورزش بانوان ورزش بانوان تیم ملی بسکتبال با ویلچر بسکتبال با ویلچر ایران بازی های پاراآسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد

تیم طبیعت با پیروزی مقابل ذوب‌آهن اصفهان، حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ برتر بسکتبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در بازی چهارم از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز (سه‌شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود طبیعت به پایان رسید.

لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن

شاگردان مهران شاهین‌طبع که در بازی‌شماری 2 بر یک از حریف اصفهانی پیش بودند در این دیدار هم 90 بر 83 برنده شدند و با برتری 3 بر یک راهی فینال شدند.

ستاره این بازی، جردن استیونس گارد آمریکایی طبیعت بود که به تنهایی 57 امتیاز به دست آورد. البته او پاس گل و ریباندی در این دیدار نداشت. استیونس هشت پرتاب سه امتیازی موفق به سبد ذوب‌آهن انجام داد.

دوایت بایکس گارد آمریکایی ذوب‌آهن نیز 23 امتیاز برای تیمش به دست آورد.

در پایان دیگر سری مرحله نیمه نهایی، تیم شهرداری گرگان با غلبه بر مهرام در بازی سوم به فینال راه یافته بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک تیر و دو نشان اشتباه؛ پیش بینی افتضاح آرسن ونگر از بازی دورتموند و پاری سن ژرمن
  • بسکتبال NBA | آنها بی دلیل صدرنشین نشدند
  • برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در فصل آینده فقط با حضور بانوان
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسپولیس وسپاهان/ بانوان تنها تماشاگران بازی
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است